West-Vlaanderen

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

West-Vlaanderen

Berichtdoor Barfplaats

Loukas
3-sterren

West-Vlaanderen

Berichtdoor Loukas » Zo 22 Jul 2018, 08:12

Zijn er hier leden uit West-Vlaanderen die barf geven? Zo ja welke regio en waar kopen jullie dan?

Alvast bedankt!
pearlsofpassion
Moderator

Re: West-Vlaanderen

Berichtdoor pearlsofpassion » Zo 22 Jul 2018, 09:07

Als je op zoek bent naar andere barfers en kvv-ers in België is het beste adresje dat ik ken http://www.hondenvrienden.be en dan de versvoerhoek.
Ik ben daar, ook zonder hond, enkel lid om vleesjes te vinden.

Er zitten wel wat barfers en kvv-voeders in West-Vlaanderen, maar ik weet niet of er ook zo laag als jou zitten. Dat kan je daar dan best eens vragen. Ik weet niet hoe ver je nu al gereden hebt en wat je redelijk vind. Animal Express zit in Waasmunster en verkoopt vnl Kiezebrink maar ook andere zaken en kvv-merken. Ze leveren ook aan huis, als ik het goed heb.
Een gebrek aan vriesruimte maakt het uiteraard ook lastiger. Zeker als je toch zou willen barfen.
Doranto
5-sterren

Berichtdoor Doranto » Zo 22 Jul 2018, 09:16

Een goede kennis van mij woont in Oeselgem. Zij voert ook vers. Je zou haar eens kunnen vragen. Hier is een link van een van haar facebookpagina's, dan kun je ze een berichtje sturen als je wilt. https://www.facebook.com/WooFFz/?hc_ref ... 8Cs8bVNChY
Loukas
3-sterren

Berichtdoor Loukas » Zo 22 Jul 2018, 09:33

pearlsofpassion schreef:Als je op zoek bent naar andere barfers en kvv-ers in België is het beste adresje dat ik ken http://www.hondenvrienden.be en dan de versvoerhoek.
Ik ben daar, ook zonder hond, enkel lid om vleesjes te vinden.

Er zitten wel wat barfers en kvv-voeders in West-Vlaanderen, maar ik weet niet of er ook zo laag als jou zitten. Dat kan je daar dan best eens vragen. Ik weet niet hoe ver je nu al gereden hebt en wat je redelijk vind. Animal Express zit in Waasmunster en verkoopt vnl Kiezebrink maar ook andere zaken en kvv-merken. Ze leveren ook aan huis, als ik het goed heb.
Een gebrek aan vriesruimte maakt het uiteraard ook lastiger. Zeker als je toch zou willen barfen.

Dat forum ken ik inderdaad nog van mijn woef. Ik kan er inderdaad eens neuzen.

Ik heb nu gekocht bij fresh4pets. Ik heb gezien dat ze ook barfvlees verkopen en ik dénk dat die prijzen nog meevallen? Daar heb ik een halfuurtje voor gereden en halverwege woont een vriendin dus dat kan ik aan een ritje koppelen. Ook blijk ik de eigenaar te kennen en die komt soms mijn kant op, zei hij.
Loukas
3-sterren

Berichtdoor Loukas » Zo 22 Jul 2018, 09:35

Doranto schreef:Een goede kennis van mij woont in Oeselgem. Zij voert ook vers. Je zou haar eens kunnen vragen. Hier is een link van een van haar facebookpagina's, dan kun je ze een berichtje sturen als je wilt. https://www.facebook.com/WooFFz/?hc_ref ... 8Cs8bVNChY

Dank je wel! Zal ik doen.
pearlsofpassion
Moderator

Berichtdoor pearlsofpassion » Zo 22 Jul 2018, 14:52

Loukas schreef:Dat forum ken ik inderdaad nog van mijn woef. Ik kan er inderdaad eens neuzen.

Ik heb nu gekocht bij fresh4pets. Ik heb gezien dat ze ook barfvlees verkopen en ik dénk dat die prijzen nog meevallen? Daar heb ik een halfuurtje voor gereden en halverwege woont een vriendin dus dat kan ik aan een ritje koppelen. Ook blijk ik de eigenaar te kennen en die komt soms mijn kant op, zei hij.

Waar zitten die dan? Half uurtje, zit je dan al in Gent of niet? Orinake woont in Nevele. Zij biedt voornamelijk barf spullen aan, kan soms ook aan kvv geraken.
Loukas
3-sterren

Berichtdoor Loukas » Zo 22 Jul 2018, 15:05

Nee joh.. gent zal wel een uur rijden zijn! Fresh4pets zit in lichtervelde. Zonder verkeer kwam het op halfuur rijden. Misschien iets meer maar ik heb nu niet meteen een lichte voet. :-X

Dit zijn prijzen voor kip, valt mee denk ik?
Screenshot_20180722-150300_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20180722-150307_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20180722-150315_Samsung Internet.jpg
Rik01
3-sterren

Berichtdoor Rik01 » Zo 22 Jul 2018, 15:31

En voor hertenvlees kun je in Diksmuide zelf terecht :)
http://www.hertenvlees.be/hertenvlees.html

Geen idee hoe een kat hert barft.

Maar ik zie dat fresh4pets ook hert heeft.
Loukas
3-sterren

Berichtdoor Loukas » Zo 22 Jul 2018, 15:50

En het hert is ook goedkoper bij fresh4pets dan bij die hertenboerderij. ;D Maar het is wel goed om te weten!
pearlsofpassion
Moderator

Berichtdoor pearlsofpassion » Zo 22 Jul 2018, 16:11

Oh ja, kijk, dan kan ik je niet verder helpen. Ik hoop dat je nog andere mensen vind die je kunnen helpen.
Loukas
3-sterren

Berichtdoor Loukas » Zo 22 Jul 2018, 16:24

pearlsofpassion schreef:Oh ja, kijk, dan kan ik je niet verder helpen. Ik hoop dat je nog andere mensen vind die je kunnen helpen.

Geen probleem hoor. Jullie hebben al heel goed geholpen! :thumbsupup:

Wat vind je van de prijzen van die kip? Valt dat mee of niet?
Chouka
4-sterren

Berichtdoor Chouka » Zo 22 Jul 2018, 16:32

Loukas schreef:

Ik vind die erg duur. Maar ik koop wel altijd in grote hoeveelheden.
pearlsofpassion
Moderator

Berichtdoor pearlsofpassion » Zo 22 Jul 2018, 16:33

Loukas schreef:Geen probleem hoor. Jullie hebben al heel goed geholpen! :thumbsupup:

Ik denk dat die vrij normaal zijn in barf winkels. Ik weet het niet precies, want ik koop bulk aan bij aanbieders op het forum en heb het geluk een heel goed adresje te hebben... Maar ik denk dat dit zeker niet slecht is.

Grotere hoeveelheden kunnen vlot goedkoper zijn maar dan moet je daar ook de vriesruimte voor voorzien natuurlijk.
Loukas
3-sterren

Berichtdoor Loukas » Zo 22 Jul 2018, 16:49

Ja Die heb ik niet. En als het van mijn man afhangt, komt die er ook niet. Hij bekeek me nu al raar toen ik toegaf eendagskuikens gevoerd te hebben aan de kittens. ;D Die denkt bij zichzelf "doe es normaal". ;D Ik kan wel vanalles wat opslaan in de vriezer, maar geen tientallen kilo's. :)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”