Juli: Gans, Eend, Konijn toegevoegd, diverse wild, KVV, spulletjes om zelf te drogen, etc.

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Barfplaats
Gesponsord bericht
Floris24
2-sterren

Juli: Gans, Eend, Konijn toegevoegd, diverse wild, KVV, spulletjes om zelf te drogen, etc.

Berichtdoor Floris24 » Wo 20 Jun 2018, 18:30

Voor de maand juli alvast een nieuw besteltopic.
De bestelling wordt weer aan huis bezorgd, met vaste vervoerskosten van €3,00. Alles is diepvries.

Planning:
14 juli: Overijssel & Gelderland
20 juli: Friesland, Groningen, Drenthe, omgeving Steenwijk en omgeving Den Helder.
21 juli: Utrecht & Noord-Brabant & Flevoland
26 juli: Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, bergen op Zoom en bij interesse Zeeland.
27 juli: Limburg en een deel van Belgie.

Zaterdag de 28e heb ik vakantie en zal ik t/m 17 augustus geen ritje rijden. Mogelijk rijd op 26 juli nog een extra ritje mocht daar nog interesse voor zijn.

Aanbiedingen in juli voor zover bekend is:
Kabeljauwhuiden
Konijnenlever
Eendennekken
Eendenkarkassen

De link naar het online bestelformulier:

http://www.florisvlees.nl

Groetjes
Laatst gewijzigd door Floris24 op Za 07 Jul 2018, 15:12, 3 keer totaal gewijzigd.
Ina
4-sterren

Re: Juli: Gans, Eend, Konijn, diverse wild, KVV, spulletjes om zelf te drogen, etc.

Berichtdoor Ina » Wo 20 Jun 2018, 19:05

Hi Remco

Ik wil graag bestellen voor 7 juli, maar wacht nog op een berichtje van jou.... weet je al wanneer je meer weet?
Floris24
2-sterren

Re: Juli: Gans, Eend, Konijn, diverse wild, KVV, spulletjes om zelf te drogen, etc.

Berichtdoor Floris24 » Wo 20 Jun 2018, 20:10

Ina schreef:Hi Remco

Ik wil graag bestellen voor 7 juli, maar wacht nog op een berichtje van jou.... weet je al wanneer je meer weet?

Hoi Ina,

Ik stuur je even een PB’tje.

Groetjes
Fenixjuh
5-sterren

Berichtdoor Fenixjuh » Do 21 Jun 2018, 13:34

Hoi Remco,
Ik heb net besteld, maar denk je dat ik weer zo snel kan bestellen? Augustus gaan wij op vakantie dus dan zou het pas september worden....
*Monique
5-sterren

Berichtdoor *Monique » Do 21 Jun 2018, 15:33

Bestelling gedaan voor 14 juli
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Vr 22 Jun 2018, 08:06

Fenixjuh schreef:Hoi Remco,
Ik heb net besteld, maar denk je dat ik weer zo snel kan bestellen? Augustus gaan wij op vakantie dus dan zou het pas september worden....

Hoi Fenixjuh,

Er staat op 14 juli alvast een nieuw ritje gepland naar Overijssel & Gelderland.

*Monique schreef:Bestelling gedaan voor 14 juli

Ontvangen :)

Groetjes
Janie2
4-sterren

Berichtdoor Janie2 » Vr 22 Jun 2018, 10:36

Ik ga ook bestellen, spiervlees, maar zo min mogelijk per diersoort.
Zie dat ik dan eigenlijk enkel het pakket van 5 kilo kan kiezen met 2 kilo Kangaroo, 2 kilo paard, 900 gr parelhoen.

Zijn er evt uitzonderingen mogelijk om zelf een pakketje samen te stellen met per dier-spiervlees 1 kilo?

Mijn hond reageert overal op, ik wil wat spiervlees gekookt testen, maar heb dan per diersoort aan 1 kilo echt genoeg.
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Vr 22 Jun 2018, 11:21

Janie2 schreef:Ik ga ook bestellen, spiervlees, maar zo min mogelijk per diersoort.
Zie dat ik dan eigenlijk enkel het pakket van 5 kilo kan kiezen met 2 kilo Kangaroo, 2 kilo paard, 900 gr parelhoen.

Zijn er evt uitzonderingen mogelijk om zelf een pakketje samen te stellen met per dier-spiervlees 1 kilo?

Mijn hond reageert overal op, ik wil wat spiervlees gekookt testen, maar heb dan per diersoort aan 1 kilo echt genoeg.

Het meeste spiervlees gaat per heel pakket van 5 kilo. Dit kan helaas niet in kleinere hoeveelheid besteld worden tenzij er vermeld staat dat het per kilo verpakt zit.

Groetjes
TomsBorders
5-sterren

Berichtdoor TomsBorders » Vr 22 Jun 2018, 15:15

Janie2 schreef:Ik ga ook bestellen, spiervlees, maar zo min mogelijk per diersoort.

misschien kan je van mensen in je buurt enkele kilo's overnemen (of de rest verkopen aan die mensen)
sneeuwkat
1-ster

Berichtdoor sneeuwkat » Zo 24 Jun 2018, 15:48

Alvast fijne vakantie Remco!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Ma 25 Jun 2018, 08:21

sneeuwkat schreef:Alvast fijne vakantie Remco!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bedankt! :)
Joyce1985
4-sterren

Berichtdoor Joyce1985 » Ma 25 Jun 2018, 08:30

Floris24 schreef:Zaterdag de 28e heb ik vakantie en zal ik t/m 17 augustus geen ritje rijden. Mogelijk rijd op 26 juli nog een extra ritje mocht daar nog interesse voor zijn.

Ja, graag!! :biggrin2: :daisy:

7 juli gaan wij net op vakantie, dus dan is mee bestellen niet zo handig :biggrin2: .
Of bezorg je ook in Frankrijk, dat zou wel ideaal zijn trouwens ;D ;)
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Ma 25 Jun 2018, 08:33

Joyce1985 schreef:Ja, graag!! :biggrin2: :daisy:

7 juli gaan wij net op vakantie, dus dan is mee bestellen niet zo handig :biggrin2: .
Of bezorg je ook in Frankrijk, dat zou wel ideaal zijn trouwens ;D ;)

Frankrijk ligt net iets te ver uit de route, dat wordt lastig :biggrin2:

Ik heb al wat rekening gehouden met het extra ritje op de 26e dus dat moet geen probleem zijn dan.

Groetjes
BlissSpirit
5-sterren

Berichtdoor BlissSpirit » Ma 25 Jun 2018, 10:33

Remco, wanneer heb je weer de vertrouwde kleine kalkoennekken per 10 kg?

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Ma 25 Jun 2018, 11:51

Konijnproducten zijn toegevoegd aan de bestellijst :)

BlissSpirit schreef:Remco, wanneer heb je weer de vertrouwde kleine kalkoennekken per 10 kg?

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk

Deze zijn in juli weer te bestellen. Ik heb ze alvast toegevoegd aan de bestellijst.

Groetjes
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”