Re: Nieuwe topic, vuile pens,Hart,Long,nier. Van runderen richting Elburg

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Barfplaats
Gesponsord bericht
Quibus
2-sterren

Berichtdoor Quibus » Za 12 Mei 2018, 14:23

Echt heel afschuwelijk nieuws. We bestelden regelmatig samen KVV. Had haar dinsdag nog aan de lijn voor een nieuwe bestelling.
Ondanks dat we elkaar niet zo heel goed kenden, voel ik me toch ontdaan.
Heel veel sterkte voor iedereen die dichter bij haar stond.
constance.blokzijl
5-sterren

Berichtdoor constance.blokzijl » Za 12 Mei 2018, 19:11

Oh wat afschuwelijk, veel sterkte voor de nabestaanden....
Lothlórien
3-sterren

Berichtdoor Lothlórien » Za 12 Mei 2018, 19:11

Toen ik nog in Wijchen woonden kwamen we ook bij elkaar thuis en deelden vleesbestellingen.... en van vroeger kenden we elkaar nog uit de rattenwereld. Iedereen om haar heen is enorm aangeslagen. Haar vriend heeft het overleefd (is uit het raam gesprongen om aan de vlammen te ontsnappen) en haar beide honden en een deel van haar ratten ook. De wonden in haar omgeving zijn niet alleen fysiek maar ook mentaal. Een bijzonder, uniek, betrokken en mooi mens was Rian.
Ik kom niet veel meer op dit forum omdat mijn oudjes (13 en 11) inmiddels geen barf meer willen eten waardoor ik op KVV over ben, maar hiervoor ben ik toch even komen kijken. Gelukkig zag ik maar één bestelling van haar, hier in dit topic, ik hoop dat er verder niets meer 'hangt' en ik laat het verder aan de rest van de forumleden over om het bericht zo nodig te verspreiden indien ze bijvoorbeeld nog eens argeloos genoemd zou worden in de toekomst als mogelijke bestelling-deler.
Aprilsnow
5-sterren

Berichtdoor Aprilsnow » Zo 13 Mei 2018, 11:45

Lothlórien schreef:Toen ik nog in Wijchen woonden kwamen we ook bij elkaar thuis en deelden vleesbestellingen.... en van vroeger kenden we elkaar nog uit de rattenwereld. Iedereen om haar heen is enorm aangeslagen. Haar vriend heeft het overleefd (is uit het raam gesprongen om aan de vlammen te ontsnappen) en haar beide honden en een deel van haar ratten ook. De wonden in haar omgeving zijn niet alleen fysiek maar ook mentaal. Een bijzonder, uniek, betrokken en mooi mens was Rian.
Ik kom niet veel meer op dit forum omdat mijn oudjes (13 en 11) inmiddels geen barf meer willen eten waardoor ik op KVV over ben, maar hiervoor ben ik toch even komen kijken. Gelukkig zag ik maar één bestelling van haar, hier in dit topic, ik hoop dat er verder niets meer 'hangt' en ik laat het verder aan de rest van de forumleden over om het bericht zo nodig te verspreiden indien ze bijvoorbeeld nog eens argeloos genoemd zou worden in de toekomst als mogelijke bestelling-deler.

Wat een nieuws zeg. Geen woorden voor als heel veel sterkte voor de mensen die haar kenden.

Is dit misschien iets voor de modjes om naar de bar te verplaatsen? Ga er vanuit dat meer mensen het dan meekrijgen dan in een besteltopic.
Lothlórien
3-sterren

Berichtdoor Lothlórien » Zo 13 Mei 2018, 12:01

Dat is ook wel een goed idee. Ik zal daar zelf wel even een topic openen.
Charlie Angel
Moderator

Berichtdoor Charlie Angel » Zo 13 Mei 2018, 13:35

Lothlórien schreef:Dat is ook wel een goed idee. Ik zal daar zelf wel even een topic openen.
Dank je.

Ik had hem bewust even hier laten staan omdat mensen uit deze hoek niet altijd in de bar kijken.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”