Gratis Vriezer bij Jachtinstinct Vers Vlees (KVV, BARF)

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Barfplaats
Gesponsord bericht
hannabelgje
5-sterren

Re: Gratis Vriezer bij Jachtinstinct Vers Vlees (KVV, BARF)

Berichtdoor hannabelgje » Ma 11 Sep 2017, 13:21

pluk schreef:Waar lees jij dan dat hij failliet is gegaan wegens oplichting?

En je geeft een link naar TROS Radar, een wezenlijk ander programma als TROS Opgelicht.
Maakt toch niet uit? Mensen kunnen het lezen en dan zelf beslissen of ze willen bestellen of niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Hetty_
4-sterren

Berichtdoor Hetty_ » Ma 11 Sep 2017, 13:51

pluk schreef:Waar lees jij dan dat hij failliet is gegaan wegens oplichting?

En je geeft een link naar TROS Radar, een wezenlijk ander programma als TROS Opgelicht.

Je hebt gelijk wat Tros Radar en Tros opgelicht betreft.

Hij is failliet gegaan doordat vrijwel alle verzekeraars de samenwerking met hem hebben beëindigd.
Vanwege oplichting of oneerlijke praktijken of hoe je het ook maar noemen wilt.

Het is zoals hannabelgje zegt, iedereen kan het lezen en zelf beslissen of ze willen bestellen of niet.
maurice.vollebregt
1-ster

Berichtdoor maurice.vollebregt » Di 12 Sep 2017, 00:57

Goedenavond allemaal! Hierbij wil ik de mensen die enige nuance hebben getracht aan te brengen in het oude, niets met Jachtinstinct te maken hebbende verhaal bedanken voor hun bijdrage(n). Het is goed om te lezen dat niet iedereen direct overgaat tot het uiten van een (zo goed als) ongefundeerd oordeel. De zaak was namelijk gecompliceerd en het televisieprogramma ging veel te kort door de bocht. Daardoor is mijn voormalige onderneming (in een andere branche) eind 2014 vrij abrupt failliet gegaan. Overigens is er later door diverse instanties onderzoek gedaan in de genoemde kwestie (onder meer door de curator, de AFM en de CFD) en heeft dit onderzoek nimmer tot persoonlijke aansprakelijkheden, officiële vermaningen of boetes geleid. Met andere woorden, zulke sensatie-televisieprogramma maken in veel gevallen meer kapot dan je lief is! De 'waar rook is is vuur'- reactie is in de regel sterk en zo goed als onomkeerbaar, en deze leidt niet zelden tot het faillissement van een onderneming. Aan rectificaties doet men niet. Ik kijk er niet meer naar; dat begrijp je! Groet, Maurice

P.S. Een en ander neemt niet weg dat ik erken dat ik toentertijd enkele beleidsmatige (inschattings)fouten heb gemaakt, waardoor er een stuk of tien klanten ontevreden waren (die allemaal hun geld op hun eerste verzoek hebben teruggekregen). Dit is echter iets totaal anders dan oplichting. En een ieder mag ervan uitgaan dat ik een ondernemer ben die van zijn fouten wil leren en die het steeds beter probeert te doen. Tips zijn welkom!
Charlie Angel
Moderator

Berichtdoor Charlie Angel » Di 12 Sep 2017, 12:55

Hartstikke bedankt voor je persoonlijke reactie! O0
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Di 12 Sep 2017, 22:45

maurice.vollebregt schreef:Goedenavond allemaal! Hierbij wil ik de mensen die enige nuance hebben getracht aan te brengen in het oude, niets met Jachtinstinct te maken hebbende verhaal bedanken voor hun bijdrage(n). Het is goed om te lezen dat niet iedereen direct overgaat tot het uiten van een (zo goed als) ongefundeerd oordeel. De zaak was namelijk gecompliceerd en het televisieprogramma ging veel te kort door de bocht. Daardoor is mijn voormalige onderneming (in een andere branche) eind 2014 vrij abrupt failliet gegaan. Overigens is er later door diverse instanties onderzoek gedaan in de genoemde kwestie (onder meer door de curator, de AFM en de CFD) en heeft dit onderzoek nimmer tot persoonlijke aansprakelijkheden, officiële vermaningen of boetes geleid. Met andere woorden, zulke sensatie-televisieprogramma maken in veel gevallen meer kapot dan je lief is! De 'waar rook is is vuur'- reactie is in de regel sterk en zo goed als onomkeerbaar, en deze leidt niet zelden tot het faillissement van een onderneming. Aan rectificaties doet men niet. Ik kijk er niet meer naar; dat begrijp je! Groet, Maurice

P.S. Een en ander neemt niet weg dat ik erken dat ik toentertijd enkele beleidsmatige (inschattings)fouten heb gemaakt, waardoor er een stuk of tien klanten ontevreden waren (die allemaal hun geld op hun eerste verzoek hebben teruggekregen). Dit is echter iets totaal anders dan oplichting. En een ieder mag ervan uitgaan dat ik een ondernemer ben die van zijn fouten wil leren en die het steeds beter probeert te doen. Tips zijn welkom!

Hallo Maurice,
Zeker netjes dat je hier ook even reageert, dat is altijd wel fijn! Ik hoop dat je dit bedrijf goed kunt runnen, want een goede kvv leverancier is altijd een grote aanwinst :)

Als je nog een tip wilt hebben; niet zeggen dat iets gratis is als het dat eigenlijk niet is :P want de leden zijn hier dus wel goed maar niet gek ;)

En verder natuurlijk, welkom op bp! Mocht je willen blijven hangen hier kun je je altijd voorstellen in de bar. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je erop bent gekomen om dit bedrijf te starten, misschien zelf honden?
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”