Gratis Vriezer bij Jachtinstinct Vers Vlees (KVV, BARF)

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Jachtinstinct
1-ster

Berichtdoor Jachtinstinct » Vr 08 Sep 2017, 16:46

Afbeelding

* dit bericht is in overleg met het beheer van Barfplaats geplaatst *

Wil je ook vers vlees aan je hond(en) en/of kat(ten) gaan voeren, maar heb je nog géén goede vriezer hiervoor? Maak dan zeker gebruik van één van deze unieke aanbiedingen! Je bestelt een bepaalde hoeveelheid vers vlees (KVV, BARF) van ons merk Jachtinstinct en je krijgt een Gratis Jachtinstinct Vriezer van ons cadeau! Er zijn drie mogelijkheden: S, M en XL.

Meer informatie: https://www.jachtinstinctdierenvoeding.nl/c-4114906/gratis-vriezers/,
Mijati
4-sterren

Re: Gratis Vriezer bij Jachtinstinct Vers Vlees (KVV, BARF)

Berichtdoor Mijati » Vr 08 Sep 2017, 20:52

het lijkt mij meer een actie van: koop bij ons een vriezer en je krijgt er kvv bij.
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Vr 08 Sep 2017, 21:04

Mijati schreef:het lijkt mij meer een actie van: koop bij ons een vriezer en je krijgt er kvv bij.
Tis maar hoe je t ziet, ik vind het een leuke actie!
pike
5-sterren

Berichtdoor pike » Vr 08 Sep 2017, 22:15

Als ik kijk naar hun kleinste voorbeeld, de vriezer maatje S (100 liter inhoud staat op de site) met 6x 8 kg kvv dan betaal ik daar dik 127 euro voor, want het vlees kost me maar 225,72 als ik dat bestel zonder de vriezer:

Een rol van 1 kilo kost 4,95
8 rollen kosten dan 39,68
maar als ik 8 rollen van een vleessoort bestel krijg ik 5% korting
6 x 8 rollen kost dan (inclusief de korting) 225,72
Met vriezertje betaal ik 349,95, dus 127,23 extra. Dat mag goedkoper zijn dan nieuwkoop, maar dat kan ik niet gratis noemen.
Rik01
2-sterren

Berichtdoor Rik01 » Vr 08 Sep 2017, 22:27

En de Inventum VK560 (de geleverde vriezer S) kost bij mediamarkt €186,-.

Ik zie de "gratis" ook niet zo.
constance.blokzijl
5-sterren

Berichtdoor constance.blokzijl » Zo 10 Sep 2017, 22:58

Ik zag net op fb dat deze aanbieder ook al eens in tros opgelicht is geweest....
bovendien komt de kiloprijs ruim boven de €5 te liggen.....
pluk
Moderator

Berichtdoor pluk » Zo 10 Sep 2017, 23:13

constance.blokzijl schreef:Ik zag net op fb dat deze aanbieder ook al eens in tros opgelicht is geweest....
bovendien komt de kiloprijs ruim boven de €5 te liggen.....

En bood Fb ook nog een betrouwbare bron van deze stelling?
De eigenaar is als directeur van een ander bedrijf in 2014eens langsgekomen bij Tros Radar.
Van enige link naar Tros opgelicht kan ik geen bron vinden.
constance.blokzijl
5-sterren

Berichtdoor constance.blokzijl » Zo 10 Sep 2017, 23:22

pluk schreef:
En bood Fb ook nog een betrouwbare bron van deze stelling?
De eigenaar is als directeur van een ander bedrijf in 2014eens langsgekomen bij Tros Radar.

Niet meer dan jij hier nu neerzet
Was ook van mijn kant uit meer als waarschuwing. Ik zou er zelf (als ik er gebruik van zou willen maken) er dan nog eens zorgvuldiger naar kijken, dat is alles.
Ik heb nu alles vluchtig bekeken omdat ik zelf geen kvv (meer) geef. En als ik heel eerlijk ben dacht ik wel bij het zien 'waar is het addertje' vandaar dat ik dit geplaatst heb.
pluk
Moderator

Berichtdoor pluk » Ma 11 Sep 2017, 07:52

constance.blokzijl schreef:
Niet meer dan jij hier nu neerzet
Was ook van mijn kant uit meer als waarschuwing. Ik zou er zelf (als ik er gebruik van zou willen maken) er dan nog eens zorgvuldiger naar kijken, dat is alles.
Ik heb nu alles vluchtig bekeken omdat ik zelf geen kvv (meer) geef. En als ik heel eerlijk ben dacht ik wel bij het zien 'waar is het addertje' vandaar dat ik dit geplaatst heb.
Je verwijst naar oplichting. Dat vind ik meer dan een waarschuwing eerlijk gezegd.

Ik zie een handige zakenman aan t werk. Deze gratis vriezer actie is niet anders dan allerlei andere acties waarbij je iets gratis krijgt in mijn ogen: linksom of rechtsom betaal je het altijd zelf. In dit geval door de hoge kiloprijs.
Er zit ook geen adder volgens mij: je betaalt € 4,95 per kilo en krijgt de vriezer, of je kiest voor 5% of zelfs 10% korting.
Of je dit voor deze kvv wil betalen zal ieder voor zich moeten bepalen.
Mijati
4-sterren

Berichtdoor Mijati » Ma 11 Sep 2017, 11:17

in de FB groep: ik voer vers word ook al gewaarschuwd inclusief een vermelding van een groep waar men klachten over de eigenaar kan deponeren.
Hetty_
4-sterren

Berichtdoor Hetty_ » Ma 11 Sep 2017, 11:52

pluk schreef:En bood Fb ook nog een betrouwbare bron van deze stelling?

https://radar.avrotros.nl/nieuws/detail ... -failliet/

http://www.amweb.nl/financiele-planning ... ar-1018310

http://www.amweb.nl/financiele-planning ... en-1017697
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Ma 11 Sep 2017, 11:56

Hetty_ schreef:https://radar.avrotros.nl/nieuws/detail/vollebregt-verzekeringen-failliet/

http://www.amweb.nl/financiele-planning ... ar-1018310

Maar dit heeft toch allemaal niets te maken met het bedrijf Jachtinstinct? Dan zou deze meneer dus nooit meer een ander bedrijf kunnen starten omdat hij in 2014 met een totaal ander bedrijf failliet is gegaan? Dit lijkt mij nou weer typisch Hollands-op-z'n-smalst. Niet tegen jou op Hetty maar tegen iedereen die het nodig vindt om een hetze te beginnen tegen de eigenaar van dit bedrijf, omdat ie ooit in het verleden met een totaal ander bedrijf failliet is gegaan.
pluk
Moderator

Berichtdoor pluk » Ma 11 Sep 2017, 12:17

Die had ik (uiteraard) ook al gevonden.
Speelt 3 jaar geleden, gaat oa over verzekeringen en niet over hondenvoer en ik zie geen bewijs voor oplichting. Misleiding wellicht maar oplichting is echt wat anders.

Op Fb lees ik ook niet meer dan dat het dure kvv is, dat hij vragen niet beantwoord en dat hij er agressieve verkoopmethoden op na houdt. Weer een typisch Fb stormpje. Iedereen buitelt vol verontwaardiging over elkaar heen terwijl 99% geen enkele ervaring met het bedrijf heeft.
Hetty_
4-sterren

Berichtdoor Hetty_ » Ma 11 Sep 2017, 12:22

Ik ben het met je eens Lizzy dat iemand die failliet is gegaan een tweede kans moet krijgen.
Maar je hebt "gewoon" failliet gaan en faillisement wegens oplichting en in het laatste geval mogen de mensen toch wel weten met wie ze te maken krijgen?

Ik heb eerlijk gezegd lang getwijfeld of ik de links hier zou plaatsen; meteen na plaatsing van het topic heb ik die meneer al gegoogeld en gelezen wat er over hem geschreven is.
Pluk heeft het over een handige zakenman aan het werk en vroeg een link naar Tros Opgelicht, nou die heb ik gegeven ;)
Wat er er allemaal voor zin/onzin op FB geschreven wordt daar hecht ik geen waarde aan.
pluk
Moderator

Berichtdoor pluk » Ma 11 Sep 2017, 13:12

Hetty_ schreef:Ik ben het met je eens Lizzy dat iemand die failliet is gegaan een tweede kans moet krijgen.
Maar je hebt "gewoon" failliet gaan en faillisement wegens oplichting en in het laatste geval mogen de mensen toch wel weten met wie ze te maken krijgen?

Ik heb eerlijk gezegd lang getwijfeld of ik de links hier zou plaatsen; meteen na plaatsing van het topic heb ik die meneer al gegoogeld en gelezen wat er over hem geschreven is.
Pluk heeft het over een handige zakenman aan het werk en vroeg een link naar Tros Opgelicht, nou die heb ik gegeven ;)
Wat er er allemaal voor zin/onzin op FB geschreven wordt daar hecht ik geen waarde aan.
Waar lees jij dan dat hij failliet is gegaan wegens oplichting?

En je geeft een link naar TROS Radar, een wezenlijk ander programma als TROS Opgelicht.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”