Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Lonaa
#2852531
Elma schreef: Interesse peiling - hert rond half februari

Ik heb een topic hiervoor aangemaakt in Vraag en Aanbod, dus daar graag reageren!- ook de laatste informatie tref je daar aan
Ik wil hert gaan ophalen voor regio Giethoorn. En vraag mij af er nog meer belangstelling is, dan kan ik dit meteen meenemen. Zie dit topic http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,119882.0.html

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Prijs: 2,50 per kg, incl. VVK. Afhalen in Giethoorn of op stopplaatsen langs de route. Raalte, Zwolle (Lichtmis), Meppel en Steenwijk.
Van af Steenwijk zouden we ook kunnen overpakken voor een ritje richting het 'hoge noorden' als iemand zich hiervoor beschikbaar stelt.
Ik ga rijden als we meer dan 200 kg bij elkaar krijgen.

Het is verpakt in blokken tussen de 10 en de 15 kilo diepgevroren in kartonnen dozen. Verhouding karkas/vlees is 50/50. Hou dus rekening met een gemiddeld gewicht van 12,5 kg, meer of minder gewicht wordt bij levering verrekend (contant).


Dus, zou zeggen, brand maar los!

Groetjes Elma
Hoe bedoel je karkas? Stukken hertenbot dus?
Gebruikersavatar
Door sam28
#2857568
Heb dit hele topic gemist.
Sorry dat ik niet meer gereden heb. Onze andere hond is plots overleden in oktober. Lymfeklierkanker. Er heeft tussen diagnose  en overlijden precies 1 maand gezeten.
Ze is toen ook heel hard achteruit gegaan ondanks de pretnison. Ze had nog een weekje langer meegekund maar was niet leuk meer geweest. Ze was benauwd ook de laatste dagen.

En ik zat in mn studie in hectische tijd. 3 weken college, 2 weken toetsen.
A.s half jaar weer maar heb me laten vertellen dat t makkelijker is.

Maar goed, half februari is mijn vlees op. Ik heb vakantie tot 3feb.
Wordt er geleverd of zal ik rijden? Is er interesse om mee te bestellen dan?
Door Lonaa
#2857620
Sam, dat geeft toch helemaal niet!!  :-* :-*

Ik heb net van alles besteld op verschillende plekken en rij daarvoor aankomende zaterdag. Ik weet niet of ik dan nog plek heb voor SW spullen, dat kan ik je volgende week laten weten. :)
Door Lonaa
#2857765
sam28 schreef: Doe ik, zlu fijn zijn als er meer mee willen doen ivm reis kosten
Snap ik. :)

Of je moet even wachten of cactus-girl nog een levering gaat doen.
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#2873527
Hoi allemaal,

eerst maar even voorstellen: ik ben Lianne, bijna 20 en ik en mijn vriend hebben twee lieve kattendames van bijna 3. Sinds een kleine maand eten ze geen brokjes meer maar vlees, zoveel mogelijk biologisch of wild. Nu willen we graag bij Degomeat bestellen omdat Caroba net te weinig assortiment heeft. We kunnen alleen maar een kilo of 15 kwijt in de vriezer, en beneden de 60 euro zijn de verzendkosten best hoog. Zijn er mensen uit omgeving Almelo/Vriezenveen die met ons mee zouden willen bestellen of met wie we regelmatig wat kunnen meebestellen? Omgeving Deventer of zelfs Hilversum mag wel, maar we kunnen zelf dus geen grote hoeveelheden in de vriezer bewaren om later op te laten halen. Even buiten kan met deze temperaturen natuurlijk wel. ;)

Wat is SW precies?

Groetjes Lianne
Door Shanti en co
#2873633
Welkom hier!

SW is de afkorting voor Slagerij West, dat is een slagerij die ook barfartikelen levert. Wel moet je dan voor 300 euro bestellen (of het daar ophalen) dus vaak worden er groepsbestellingen gedaan.
Door Lonaa
#2873676
Ligaa schreef: Hoi allemaal,

eerst maar even voorstellen: ik ben Lianne, bijna 20 en ik en mijn vriend hebben twee lieve kattendames van bijna 3. Sinds een kleine maand eten ze geen brokjes meer maar vlees, zoveel mogelijk biologisch of wild. Nu willen we graag bij Degomeat bestellen omdat Caroba net te weinig assortiment heeft. We kunnen alleen maar een kilo of 15 kwijt in de vriezer, en beneden de 60 euro zijn de verzendkosten best hoog. Zijn er mensen uit omgeving Almelo/Vriezenveen die met ons mee zouden willen bestellen of met wie we regelmatig wat kunnen meebestellen? Omgeving Deventer of zelfs Hilversum mag wel, maar we kunnen zelf dus geen grote hoeveelheden in de vriezer bewaren om later op te laten halen. Even buiten kan met deze temperaturen natuurlijk wel. ;)

Wat is SW precies?

Groetjes Lianne
Hoi! Welkom! :)

Er zijn vast wel mensen bij wie je mee kunt bestellen. Saluki woont in Almelo en besteld echt belachelijk vaak en veel. :P Waaronder bij Degomeat. Ik, uit Enschede, op zich ook wel, maar op dit moment zitten mijn vriezers vol. :)
Door saluki
#2873701
Lonaa schreef: Hoi! Welkom! :)

Er zijn vast wel mensen bij wie je mee kunt bestellen. Saluki woont in Almelo en besteld echt belachelijk vaak en veel. :P Waaronder bij Degomeat. Ik, uit Enschede, op zich ook wel, maar op dit moment zitten mijn vriezers vol. :)

::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Ik zal de volgende keer wel melden wanneer ik bij dego bestel maar voorlopig durf ik niet meer. ;D

Je kunt dan zo mee bestellen en het bij mij afhalen, ik heb meestal wel voor meer dan 100,- euro dus er zijn geen verdere kosten.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door