Juli: Gans, Eend, Konijn toegevoegd, diverse wild, KVV, spulletjes om zelf te drogen, etc.

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Barfplaats
Gesponsord bericht
kira
5-sterren

Re: Juli: Gans, Eend, Konijn toegevoegd, diverse wild, KVV, spulletjes om zelf te drogen, etc.

Berichtdoor kira » Zo 15 Jul 2018, 19:31

Esthertjuh schreef:Zijn de verhoudingen van de KVV's ook geschikt voor de kat?

Onze katers eten de 100% rund zeer graag. Ik geef af en toe wat barf (maar ivm kater die door narigheid denhalve kaak mist gaat dat niet meer zo) KVV en dan regelmatig een dagje hart.
Naat
2-sterren

Re: Juli: Gans, Eend, Konijn toegevoegd, diverse wild, KVV, spulletjes om zelf te drogen, etc.

Berichtdoor Naat » Zo 15 Jul 2018, 21:15

Besteld!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto van die vlees krat 60x40x20cm
Hydra
3-sterren

Berichtdoor Hydra » Zo 15 Jul 2018, 22:10

Hoi Remco,
Ik wil graag bestellen voor Rotterdam, maar zou je ongeveer een tijdsindicatie kunnen geven wanneer je er de 26e bent? Ik zit namelijk met een aantal afspraken op werk die ik niet kan verzetten.
Alvast bedankt!
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Ma 16 Jul 2018, 08:03

Hydra schreef:Hoi Remco,
Ik wil graag bestellen voor Rotterdam, maar zou je ongeveer een tijdsindicatie kunnen geven wanneer je er de 26e bent? Ik zit namelijk met een aantal afspraken op werk die ik niet kan verzetten.
Alvast bedankt!

Hoi Hydra,

Ik stuur je even een Pb’tje.

Naat schreef:Besteld!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto van die vlees krat 60x40x20cm

Ik heb helaas geen foto op dit moment van de vleeskrat maar als je op internet “vleeskrat” intypt krijg je diverse foto’s te zien :)

Groetjes
MirandaS
2-sterren

Berichtdoor MirandaS » Ma 16 Jul 2018, 13:03

Floris24 schreef:Hoi Miranda,

Ontvangen :)
De bestelling staat ingepland op de route van zaterdag 21 juli.

Groetjes

Bedankt, zie ik je dan
Maxioscar
3-sterren

Berichtdoor Maxioscar » Wo 18 Jul 2018, 11:43

oei , weer te laat remco , heb bestelling geplaatst , maar als het niet meer kan heb ik gewoon pech hoor!!
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Wo 18 Jul 2018, 15:34

Maxioscar schreef:oei , weer te laat remco , heb bestelling geplaatst , maar als het niet meer kan heb ik gewoon pech hoor!!

Je hebt een PB’tje :)

Groetjes
hannabelgje
5-sterren

Berichtdoor hannabelgje » Vr 20 Jul 2018, 10:27

Ik heb ook nog even besteld. Ben ik de enige in het zuiden die besteld?
Ik heb het mixpakket vleesbot besteld. Is het mogelijk om de kalkoennekken te ruilen voor eendennekken of kippennekken? Of zijn het redelijk kleine kalkoennekken?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Vr 20 Jul 2018, 18:33

hannabelgje schreef:Ik heb ook nog even besteld. Ben ik de enige in het zuiden die besteld?
Ik heb het mixpakket vleesbot besteld. Is het mogelijk om de kalkoennekken te ruilen voor eendennekken of kippennekken? Of zijn het redelijk kleine kalkoennekken?

Hoi Hannabelgje,

Je bent niet de enige voor in het zuiden :) De kalkoennekken per kilo willen nog wel eens in grootte verschillen. Het is geen probleem om deze om te ruilen voor de eendennekken.

Groetjes
hannabelgje
5-sterren

Berichtdoor hannabelgje » Vr 20 Jul 2018, 20:09

Floris24 schreef:
Hoi Hannabelgje,

Je bent niet de enige voor in het zuiden :) De kalkoennekken per kilo willen nog wel eens in grootte verschillen. Het is geen probleem om deze om te ruilen voor de eendennekken.

Groetjes
Ah dan zou ik ze graag omruilen voor eendennekken.

Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Vr 20 Jul 2018, 20:40

hannabelgje schreef:Ah dan zou ik ze graag omruilen voor eendennekken.

Komt in orde!

Groetjes
Esthertjuh
4-sterren

Berichtdoor Esthertjuh » Za 21 Jul 2018, 10:22

Floris24 schreef:
Ik hoor regelmatig dat een aantal mixen goed gegeten worden door katten (op uitzondering van de mixen met pens (de 100% rund en 100% lam). De bovenste categorie KVV in de bestellijst is in principe voor honden gemaakt. Voor katten zou er dus extra taurine bijgegeven moeten worden in de vorm van bijvoorbeeld extra hartjes.

Groetjes

Hoeveel hartjes zou ik dan bij moeten geven? Ze eten ongeveer 100 gram per dag.
heicke
3-sterren

Berichtdoor heicke » Za 21 Jul 2018, 10:28

Weet je hoe laat je ongeveer vrijdag in het Limburgse bent? Ik moet nl die dag werken en dan kan ik evt. voorzorgsmaatregelen nemen met die hitte mocht ik dan nog niet thuis zijn.
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Zo 22 Jul 2018, 08:50

heicke schreef:Weet je hoe laat je ongeveer vrijdag in het Limburgse bent? Ik moet nl die dag werken en dan kan ik evt. voorzorgsmaatregelen nemen met die hitte mocht ik dan nog niet thuis zijn.

Ik ga vandaag of maandag de route plannen, dan laat ik de tijdsindicatie gelijk even weten. Ik ga er vanuit dat het in de ochtend wordt.

Esthertjuh schreef:
Hoeveel hartjes zou ik dan bij moeten geven? Ze eten ongeveer 100 gram per dag.

Ik stuur je even een Pb’tje.

Groetjes
hannabelgje
5-sterren

Berichtdoor hannabelgje » Za 28 Jul 2018, 20:26

Super fijn weer. Wat doe je dat toch goed met deze warme dagen. Petje af hoor!

Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”