Juni: diverse wild vlees + orgaan, Ree, Konijn, KVV, Vis, Gevogelte, om zelf te drogen etc. *Update planning

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

PollekeD
2-sterren

Re: Juni: diverse wild vlees + orgaan, Ree, Konijn, KVV, Vis, Gevogelte, om zelf te drogen etc. *Update planning

Berichtdoor PollekeD » Do 14 Jun 2018, 19:25

Nogmaals verstuurd!
devillovesangel
3-sterren

Re: Juni: diverse wild vlees + orgaan, Ree, Konijn, KVV, Vis, Gevogelte, om zelf te drogen etc. *Update planning

Berichtdoor devillovesangel » Do 14 Jun 2018, 20:31

Floris24 schreef:Ik moet de route nog plannen, dit ga ik maandag doen. Je kan een voorkeur doorgeven, dan probeer ik hier rekening mee te houden :)

Groetjes

Wij willen het liefts rond 2 uur naar belgie vertrekken, dus als je er voor die tijd kan zijn zou dat heel fijn zijn :) :)
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Vr 15 Jun 2018, 08:29

devillovesangel schreef:Wij willen het liefts rond 2 uur naar belgie vertrekken, dus als je er voor die tijd kan zijn zou dat heel fijn zijn :) :)

Dat moet wel lukken denk ik :)

Groetjes
Zara
1-ster

Berichtdoor Zara » Vr 15 Jun 2018, 14:42

Komen er voor juni ook misschien nog konijnenkoppen? Liefst per kilo of bijvoorbeeld in de mix?
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Vr 15 Jun 2018, 15:06

Zara schreef:Komen er voor juni ook misschien nog konijnenkoppen? Liefst per kilo of bijvoorbeeld in de mix?

De konijnenkoppen komen zeker weer terug, waarschijnlijk in juli. In ieder geval de 10 kilo verpakking. Of het ook per kilo besteld kan worden weet ik op dit moment nog niet.

Groetjes
Fenixjuh
5-sterren

Berichtdoor Fenixjuh » Za 16 Jun 2018, 18:57

Dank je wel weer Remco voor het mooie vlees. De honden hier zijn helemaal weg van hun nieuwe gewei :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
devillovesangel
3-sterren

Berichtdoor devillovesangel » Za 16 Jun 2018, 22:06

Floris24 schreef:Dat moet wel lukken denk ik :)

Groetjes

Super! :) :)
Anthraciet
5-sterren

Berichtdoor Anthraciet » Zo 17 Jun 2018, 08:05

Remco, bedankt voor de (vroege) levering.

De katten hebben de eerste soort kvv al geprobeerd en het was een groot succes!
Dus ik denk dat ik volgende keer weer moet bestellen voor ze :cool:
Kaio
5-sterren

Berichtdoor Kaio » Zo 17 Jun 2018, 10:19

Is er iemand die in staat is mijn bestelling te ontvangen en dat ik later op de dag ophaal? Locatie is midden-zuid limburg.
Zit nl. zelf altijd in het water in Roermond op de zaterdagen
Jump
4-sterren

Berichtdoor Jump » Zo 17 Jun 2018, 13:02

Kaio schreef:Is er iemand die in staat is mijn bestelling te ontvangen en dat ik later op de dag ophaal? Locatie is midden-zuid limburg.

Kan wel bij mij geleverd worden,ik kan het alleen niet gekoeld bewaren
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Zo 17 Jun 2018, 15:52

Fenixjuh schreef:Dank je wel weer Remco voor het mooie vlees. De honden hier zijn helemaal weg van hun nieuwe gewei :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Anthraciet schreef:Remco, bedankt voor de (vroege) levering.

De katten hebben de eerste soort kvv al geprobeerd en het was een groot succes!
Dus ik denk dat ik volgende keer weer moet bestellen voor ze :cool:

Graag gedaan, leuk om te horen! :)

Kaio schreef:Is er iemand die in staat is mijn bestelling te ontvangen en dat ik later op de dag ophaal? Locatie is midden-zuid limburg.

Jump schreef:
Kan wel bij mij geleverd worden,ik kan het alleen niet gekoeld bewaren

Ik kan de bestelling wel goed inpakken zodat het een tijdje buiten de vriezer kan staan.

Groetjes
Kaio
5-sterren

Berichtdoor Kaio » Zo 17 Jun 2018, 18:52

Jump schreef:Kan wel bij mij geleverd worden,ik kan het alleen niet gekoeld bewaren

oo dat zou geweldig zijn! Kunnen we het na waterwerk ophalen. :-*
Dan ga ik ook wat bestellen :cool:
Ruisje
5-sterren

Berichtdoor Ruisje » Di 19 Jun 2018, 02:23

Floris24 schreef:
Hoi Ruisje,

In de 100% lam, 100% rund en de pensmix met kip zit pens. De overige mixen zijn zonder pens.

Ik droog inderdaad nog zelf.
De gedroogde konijnenoren zijn dezelfde oren als de diepvries konijnenoren die per 10 kilo besteld kunnen worden.

Groetjes

Helemaal super, bedankt!

Nu hoorde ik vanavond dat we zaterdag de 30e naar een barbeknoei gaan, weet je al hoelaat je ongeveer Midden Limburg aandoet?
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Di 19 Jun 2018, 09:50

Ruisje schreef:Helemaal super, bedankt!

Nu hoorde ik vanavond dat we zaterdag de 30e naar een barbeknoei gaan, weet je al hoelaat je ongeveer Midden Limburg aandoet?

Ik verwacht wel (hoop ik) al thuis te zijn voordat het barbeknoei tijd is :biggrin2:

Ik plan de route ongeveer een weekje van te voren en dan laat ik de tijdsindicatie nog even weten. Ik verwacht niet dat het later zal worden dan 14.00 - 15.00 uur.

Groetjes
Ruisje
5-sterren

Juni: diverse wild vlees + orgaan, Ree, Konijn, KVV, Vis, Gevogelte, om zelf te drogen etc. *Update planning

Berichtdoor Ruisje » Di 19 Jun 2018, 14:11

Floris24 schreef:
Ik verwacht wel (hoop ik) al thuis te zijn voordat het barbeknoei tijd is :biggrin2:

Ik plan de route ongeveer een weekje van te voren en dan laat ik de tijdsindicatie nog even weten. Ik verwacht niet dat het later zal worden dan 14.00 - 15.00 uur.

Groetjes

Onze barbeknoei is van 12u tot 18u - het is een feestboek groep barbeknoei, haha. Nou hoeven we daar niet precies om 12u te zijn, dus ik wacht je planning even af.

Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”