Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3332802
Hoi,
Ik kwam dit topic tegen, en zou graag 5 kg pens willen bestellen. Zijn er meer gegadigden? Ik heb laatst versvoer.nl uitgeprobeerd, maar kreeg schone pens... Ik ben op zoek naar goede pens.


viewtopic.php?t=136092

Interesse?

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door Sandhi
#3332805
Fenixjuh schreef:Hoi,
Ik kwam dit topic tegen, en zou graag 5 kg pens willen bestellen. Zijn er meer gegadigden? Ik heb laatst versvoer.nl uitgeprobeerd, maar kreeg schone pens... Ik ben op zoek naar goede pens.


viewtopic.php?t=136092

Interesse?

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ik heb zeker interesse , maar het ligt er wel een beetje aan waar ik het op zou moeten halen
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3333082
Aangezien er geen reacties zijn, denk ik dat ik een keer een vrijdag vrij moet nemen. Dan wordt het zowieso ergens in maart/april. Ik ga hier volgende week op terugkomen, mijn collega heeft komende week vakantie dus ik kan het nu niet regelen.
Ophalen is dan in Zevenaar.

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door DaantjeArnhem
#3333828
Fenixjuh schreef:Aangezien er geen reacties zijn, denk ik dat ik een keer een vrijdag vrij moet nemen. Dan wordt het zowieso ergens in maart/april. Ik ga hier volgende week op terugkomen, mijn collega heeft komende week vakantie dus ik kan het nu niet regelen.
Ophalen is dan in Zevenaar.

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Hoi Ik wil wel mee bestellen. Het mooiste is rond 50kg te komen, dat scheelt 10,00 verzendkosten.
Het kan eventueel bij mij bezorgd worden (pc 6823 HB) :) ik zit ruim in vrije dagen.
Groet Daniëlle
Door Too
#3342626
Is er iemand in Arnhem ,of op de fietsroute Arnhem-Nijmegen, die de 16e bij Floris bestelt en voor mij wat in ontvangst kan nemen?

Ik werk dan de hele dag in Nijmegen en zou op de terugweg , rond 19.00 , kunnen ophalen.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3342651
Ik zou graag bij Floris willen bestellen, ik woon in Zevenaar, vlakbij 'een' snelfietsroute maar weet niet of het de goede snelfietsroute is...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door Too
#3342657
Fenixjuh schreef:Ik zou graag bij Floris willen bestellen, ik woon in Zevenaar, vlakbij 'een' snelfietsroute maar weet niet of het de goede snelfietsroute is...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

:biggrin2: da's precies de andere kant op, kan in principe ook wel maar dat lukt me niet meer op die zaterdag
, ik fiets meestal t Rijn-Waalpad tussen Arnhem en Nijmegen
Door BlissSpirit
#3342664
Too schreef:Is er iemand in Arnhem ,of op de fietsroute Arnhem-Nijmegen, die de 16e bij Floris bestelt en voor mij wat in ontvangst kan nemen?

Ik werk dan de hele dag in Nijmegen en zou op de terugweg , rond 19.00 , kunnen ophalen.
Hij mag het met alle liefde hier afgeven, maar bestel zelf niks,want hij heeft net zaterdag hier geleverd.
Wil het dan ook nog wel ff naar de carpool naast het snelfietspad, net na het vierdaagse bos, voor je brengen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Door Sandhi
#3342667
Too schreef:Is er iemand in Arnhem ,of op de fietsroute Arnhem-Nijmegen, die de 16e bij Floris bestelt en voor mij wat in ontvangst kan nemen?

Ik werk dan de hele dag in Nijmegen en zou op de terugweg , rond 19.00 , kunnen ophalen.
Je mag het ook hier laten afgeven. Ik woon in Lent.
Door Too
#3342669
BlissSpirit schreef:Hij mag het met alle liefde hier afgeven, maar bestel zelf niks,want hij heeft net zaterdag hier geleverd.
Wil het dan ook nog wel ff naar de carpool naast het snelfietspad, net na het vierdaagse bos, voor je brengen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
:o :o
Wat lief!
Langs jullie fietsen is maar een klein slingertje. Je hoort van me!



Ik zie nu ook Sandhi..... mogeljjkheden te over!


Wat zijn jullie allemaal aardig!! :-*
Ik kom er snel even op terug!
Door BlissSpirit
#3342674
Too schreef:
:o :o
Wat lief!
Langs jullie fietsen is maar een klein slingertje. Je hoort van me!



Ik zie nu ook Sandhi..... mogeljjkheden te over!


Wat zijn jullie allemaal aardig!! :-*
Ik kom er snel even op terug!
Ik hoor het wel Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door mightywil
#3352854
Ik ga 31/8 bij Benji-2007 Rundvlees spiervlees halen in Lelystad, en kan voor de liefhebbers ook meenemen naar de Veluwe.
(Denk aan Harderwijk en A1 tussen Amersfoort en Apeldoorn.)
Zijn er liefhebbers voor ?
Door BlissSpirit
#3354523
Kan ik iemand helpen met een flesje metacam?
Bliss mag het niet meer en flesje is al open en zit nog voor meer dan de helft vol Weggooien kan altijd nog

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door