Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3342628
ry1963 schreef:zou het wel willen, maar bij kopieren weet ik het al niet meer....heb er wel de tijd voor maar niet de computerkennis

Als iemand van jullie aangeeft wie het bij gaat houden, dit kan namelijk alleen degene die het topic opent (of ik), dan wil ik best de lijst die op pagina 1 staat er in zetten, zodat jullie hem rustig aan kunnen vullen met de latere nieuwste namen. Maar het is niet de bedoeling dat ik hem bij ga houden.

Er zijn vast meer mensen neem ik aan die in dit topic komen?
Door Nynke
#3381450
Jeetje, het laatste bericht in dit topic is van 11 maanden geleden :o :( :-\

Zijn er geen barfers meer in ZH ? Ik ben op zoek naar spiervlees paard of rund.
Door nikèdog2000
#3381458
Nynke schreef:Jeetje, het laatste bericht in dit topic is van 11 maanden geleden :o :( :-\

Zijn er geen barfers meer in ZH ? Ik ben op zoek naar spiervlees paard of rund.

Dan had je bij vraag& aanbod moeten kijken :)
Ik had paard en rundvlees te koop
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3381467
Die zijn er wel.. :) alleen heel weinig aanbieders- Nike dog zoals ze zegt wel. bij haar bestel ik als er iemand uit Den Haag heen gaat en het voor mij mee wil nemen. de reguliere aanbieders zijn er wel. via FB. met de daarbij behorende prijzen. :banned: Soms bestel ik mee met iemand uit Den Haag die naar SW rijdt. blijft moeilijk om geit en lam tegen redelijke prijs te krijgen. ;)
Door ry1963
#3381504
heb ook regelmatig rund en paard via nikedog en lam en geit via islamitische slagerijen.......de geitenbokjes waren dit jaar ook mooi, maar helaas niet meer te krijgen
Door Nynke
#3382942
nikèdog2000 schreef:Dan had je bij vraag& aanbod moeten kijken :)
Ik had paard en rundvlees te koop
Ik had al een tijd niet meer op BP gekeken. Wanneer had jij het te koop en verwacht je binnenkort weer een levering ??
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3383685
Ff vraagje via dit topic, weet ook niet waar ik het anders moet zetten:
Ik weet dat Oriake een aantal maanden geleden heeft gemeld, dat ze een tijdje niet meer zou leveren... maarre... hoe is het eigenlijk ondertussen met haar? Weet iemand dat??
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door