Degomeat KVV en BARF Arnhem GRATIS proefworst

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Degomeat Arnhem
1-ster

Berichtdoor Degomeat Arnhem » Ma 19 Mar 2018, 07:45

Vanaf 21 maart 2018 zijn wij in Arnhem (Rijkerswoerd) kunnen wij diverse produkten leveren. Ons assortiment bestaat uit diverse versvlees smaken en diverse gedroogde snacks en barf.

NOG NIET BEKEND MET DEGOMEAT? (LET OP GEEN DOGMEAT)
VRAAG UW GRATIS SAMPLE WORST(EN) AAN

Vervlees smaken zoals:
Sportmix compleet 1kg 3,75€
Kip compleet 1kg 3,40€
Kalkoen compleet 1kg 3,65€
Lam mix compleet 1 kg 3,65€
Konijn compleet 500 gram 2,20€
Rund mix grof gemalen 1 kg 3,25€
100 % zalm 500gram 2,00€
Kalkoen,haring, makreel mix 500 gram 2,20€

Barf los: (Assortiment wordt nog uitgebreid)
Rundstoofvlees vanaf 1kg 4,99€
Runderhart 1kg 4,99€
Kippenkarkassen vanaf 1kg 2,99€
Kippennekken 1kg 1,95
Kippenmaagjes vanaf 1kg 2,99€
Penslappen rund vanaf 1kg 2,99€
Kipenbillen vanaf 1kg 3,30€

Barfpakket S : 14,95
1 kilo kippen maagjes
1 kilo kippen hartjes
1 kilo kippen nekken
1 kilo runder hart (blokjes)
1 kilo pens lappen rund

Barfmenu M: 29,95€
1 kilo kippen maagjes
1 kilo kippen hartjes
2 kilo kippen nekken
1 kilo runder hart (blokjes)
2 kilo pens lappen rund
2 kilo kippenkarkas

Barfmenu L: 49,95
2 kilo kippen hartjes
2 kilo kippen nekken
2 kilo runder hart (blokjes)
3 kilo pens lappen rund
3 kilo kippen karkas
1 kilo kippen levertjes
2 kilo runder stoofvlees
1 kilo koeien kaak
2 kilo kippenbillen
1 kilo Runderstoof vlees

Alle smaken KVV zijn los te koop, wij verkopen zowel 1000 grams en 500 grams worsten.

Verzamel KVV en BARF bestellingen mogelijk vraag gerust naar onze barf artikelen.

De sample is alleen op te halen op afspraak en is uitsluitend bestemd voor particulieren.

Wij leveren eventueel uw bestelling aan huis.

*aangepast door moderator*
Laatst gewijzigd door Degomeat Arnhem op Di 20 Mar 2018, 19:21, 8 keer totaal gewijzigd.
Fenixjuh
5-sterren

Re: Degomeat KVV Arnhem GRATIS proefworst

Berichtdoor Fenixjuh » Ma 19 Mar 2018, 10:50

Is het ook mogelijk om BARFproducten te bestellen?

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Degomeat Arnhem
1-ster

Re: Degomeat KVV Arnhem GRATIS proefworst

Berichtdoor Degomeat Arnhem » Ma 19 Mar 2018, 14:23

Fenixjuh schreef:Is het ook mogelijk om BARFproducten te bestellen?

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Jazeker u kunt bij ons Barf op bestelling afnemen wij hebben al een aantal soorten op deze pagina gezet, eventule verzamelorders zijn mogelijk.
Charlie Angel
Moderator

Re: Degomeat KVV en BARF Arnhem GRATIS proefworst

Berichtdoor Charlie Angel » Ma 19 Mar 2018, 15:15

Beste Degomeat Arnhem,
Allereerst welkom op ons forum. We zouden het fijn vinden als je je even voorstelt hier en verteld of je zelf huisdieren hebt.

Verder adviseer ik je om eerst de regels van dit forum goed door te lezen voor je hier gaat posten. We hebben natuurlijk altijd graag nieuwe aanbieders maar dit is niet een gewone reclamehoek.

De bedoeling is dan ook niet om een doorlopend topic te openen met wat je aan spullen hebt dat zou gewoon een reclametopic zijn. De bedoeling is om steeds een nieuw topic te openen als je iets bijzonders hebt of elke keer als je een nieuw ritje gaat maken. Je opent bijvoorbeeld een topic omdat je op een bepaalde datum ergens in Nederland wilt leveren. Je vermeldt dit dan ook duidelijk in de titel. Zo houden we deze hoek overzichtelijk.

Ik laat jouw post nu aangepast staan. Wel verwacht ik dat je even reageert hier en laat weten dat je de regels doorneemt.

Nogmaals, ik doe dit niet om aanbieders dwars te zitten, maar er staan nu eenmaal regels waar een ieder zich aan moet houden. We hebben geen problemen met zakelijke aanbieders, maar dan wel volgens onze regels. Wij bieden een platform voor onze leden om aan goede en betaalbare producten te komen.

Dus ik zie graag een reactie en stel mij gerust vragen als je die hebt. Geef je geen reactie, dan ga ik er vanuit dat je alleen makkelijk reclame wilde maken en dan gaat dit topic weg.
Degomeat Arnhem
1-ster

Berichtdoor Degomeat Arnhem » Ma 19 Mar 2018, 15:27

Helemaal duidelijk ik ga het goed doorlezen en verder is het vooral even wennen.

Charlie Angel schreef:Beste Degomeat Arnhem,
Allereerst welkom op ons forum. We zouden het fijn vinden als je je even voorstelt hier en verteld of je zelf huisdieren hebt.

Verder adviseer ik je om eerst de regels van dit forum goed door te lezen voor je hier gaat posten. We hebben natuurlijk altijd graag nieuwe aanbieders maar dit is niet een gewone reclamehoek.

De bedoeling is dan ook niet om een doorlopend topic te openen met wat je aan spullen hebt dat zou gewoon een reclametopic zijn. De bedoeling is om steeds een nieuw topic te openen als je iets bijzonders hebt of elke keer als je een nieuw ritje gaat maken. Je opent bijvoorbeeld een topic omdat je op een bepaalde datum ergens in Nederland wilt leveren. Je vermeldt dit dan ook duidelijk in de titel. Zo houden we deze hoek overzichtelijk.

Ik laat jouw post nu aangepast staan. Wel verwacht ik dat je even reageert hier en laat weten dat je de regels doorneemt.

Nogmaals, ik doe dit niet om aanbieders dwars te zitten, maar er staan nu eenmaal regels waar een ieder zich aan moet houden. We hebben geen problemen met zakelijke aanbieders, maar dan wel volgens onze regels. Wij bieden een platform voor onze leden om aan goede en betaalbare producten te komen.

Dus ik zie graag een reactie en stel mij gerust vragen als je die hebt. Geef je geen reactie, dan ga ik er vanuit dat je alleen makkelijk reclame wilde maken en dan gaat dit topic weg.
pike
5-sterren

Berichtdoor pike » Di 20 Mar 2018, 18:20

Degomeat Arnhem; die naam geeft de indruk van een dependance maar blijkbaar zijn jullie verkooppunt? Als alles in de lijst van Degomeat is dan is het voordeliger om direct bij Degomeat zelf te bestellen zo te zien.
Degomeat Arnhem
1-ster

Berichtdoor Degomeat Arnhem » Di 20 Mar 2018, 18:53

pike schreef:Degomeat Arnhem; die naam geeft de indruk van een dependance maar blijkbaar zijn jullie verkooppunt? Als alles in de lijst van Degomeat is dan is het voordeliger om direct bij Degomeat zelf te bestellen zo te zien.

Wij zijn officieel dealer van Degomeat is de regio Arnhem, uiteraard staat u helemaal vrij om ergens anders te bestellen. Prijzen zijn gebasserd op minimale afname en zonder kortingen.
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Di 20 Mar 2018, 19:01

Degomeat Arnhem schreef:Wij zijn officieel dealer van Degomeat is de regio Arnhem, uiteraard staat u helemaal vrij om ergens anders te bestellen. Prijzen zijn gebasserd op minimale afname en zonder kortingen.

Dogmeat of degomeat? Dat is wel verwarrend steeds vind ik. Degomeat is eigenlijk een Belgisch bedrijf.
Degomeat Arnhem
1-ster

Berichtdoor Degomeat Arnhem » Di 20 Mar 2018, 19:04

eelke schreef:Dogmeat of degomeat? Dat is wel verwarrend steeds vind ik. Degomeat is eigenlijk een Belgisch bedrijf.

Niet verwarrend hoor wij zjn leverancier van Degomeat dus geen dogmeat ik hoor veel zeggen dat het hetzelfde is maar dat is zeker niet zo, wij zijn in Gelderland 1 van de verkooppunten van Degomeat Belgie maar ik snap de verwarring. Dogmeat heeft zijn eigen vleeslijn uit Nederland.
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Di 20 Mar 2018, 19:11

Degomeat Arnhem schreef:Niet verwarrend hoor wij zjn leverancier van Degomeat dus geen dogmeat ik hoor veel zeggen dat het hetzelfde is maar dat is zeker niet zo, wij zijn in Gelderland 1 van de verkooppunten van Degomeat Belgie

Ja, alleen heette Dogmeat (nederland) eerst ook Degomeat. Dus dat is wel verwarrend. Maar dat ligt niet aan jullie ;)
Degomeat Arnhem
1-ster

Berichtdoor Degomeat Arnhem » Di 20 Mar 2018, 19:15

eelke schreef:Ja, alleen heette Dogmeat (nederland) eerst ook Degomeat. Dus dat is wel verwarrend. Maar dat ligt niet aan jullie ;)

Klopt helemaal dat ben ik zeker met je eens. Maar het zijn nu 2 verschillende bedrijven met verschillende producten vam verschillende fabrikanten maar verwarrend dat blijft het nog wel een tijdje denk ik ;)
pike
5-sterren

Berichtdoor pike » Di 20 Mar 2018, 19:44

Inderdaad dat is wel erg verwarrend.
Degomeat Arnhem
1-ster

Berichtdoor Degomeat Arnhem » Di 20 Mar 2018, 20:02

pike schreef:Inderdaad dat is wel erg verwarrend.

Zo is het maar het is niet anders zie het als 2 verschillende merken en dat zijn het ook. U bent altijd welkom om eens langskomen om een gratis proefworst op te halen.
Charlie Angel
Moderator

Berichtdoor Charlie Angel » Di 20 Mar 2018, 21:44

Het is nog steeds niet de bedoeling om hier reclame te maken als verkooppunt, alleen om aflopende aanbiedingen en ritten neer te zetten.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”