Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

#2130306
Deze:

- je kunt de verhoudingen bot/vlees/orgaan/overige aanpassen aan de behoeftes per hond/kat en jouw eigen visie.
- het is goedkoper dan veel kvv-merken en brokmerken.
- je kunt ongewenste ingredienten makkelijk vermijden en je weet precies wat je geeft (geen verstopte ingredienten)
- de hond/kat heeft langer een verzadigd gevoel dan op brok of kvv, doordat ongemalen producten meer tijd kosten om te verteren
- de kans op een maagtorsie schijnt kleiner te zijn, doordat de maagspier goed getraind wordt bij het verteren van hele vleesproducten
Door Rogier
#2131205
Ik ga jou gewoon via de mail weer contacteren hoor! :P
Maar het klinkt allemaal weer logisch! Maar goedkoper dan KVV is volgens mij niet helemaal waar..ik ben voor Bas 65 cent per dag kwijt. Daar gaat met vers niet lukken, wordt eerder een euro of 2 per dag ofzo? Of ik moet het fout doen..haha

Hoe is het met jou?

Groetjes
#2131403
Nee maar Lotgering is ook wel heeel erg goedkoop ;) (het wordt trouwens binnenkort duurder) Er staat dan ook "goedkoper dan veel kvv-merken" en niet goedkoper dan alle merken :) Ook afhankelijk van de prijzen van de barfproducten die je kunt vinden, sommigen regelen ook spullen (bijna) gratis. Als je net zo vet gaat voeren als Lotgering is (volgens mij 19% vet), dan is het misschien ook al goedkoper. En wat ook scheelt, is als je in grote hoeveelheden kan inkopen. Zo heb je bij Herbyvers.com bijvoorbeeld 10 kg kipkarkas voor 6,50 euro.

Jij bent toch niet 2 euro per dag kwijt met barfen! Als je bijvoorbeeld bij Lupa de wat goedkopere producten bestelt (kipkarkas, eendennekken, 10 kg konijnenruggen, en snippers of gemalen vlees -  alhoewel grotere stukken vlees natuurlijk de voorkeur hebben) ben je denk ik zo'n 1 euro a 1,50 euro per dag kwijt.

Met mij gaat goed genoeg :), heb alweer een keer gewandeld en ben lekker met m'n website bezig.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door