Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#242097
Hier 1 a 2 rauwe scharreleieren per hond per week.
Zonder schil dus en rauw :P
Toen onze vorige Leonberger Kobus nog leefde met zijn suikerziekte etc kreeg hij op advies van onze meesterkok Tannetje 8) een eitje of 7 per week :P
Ja die eitjes was toch wel een feest hoor!
Zelfs aan het eind van zijn hondenleven kwam ie er alleen uit voor een eitje ;D ;D
Door tieneke
#242104
[quote="Nelly"]
Ik geef de eitjes ook rauw. Een wolf kookt ze toch ook niet eerst?
[/quote]
Met zijn pannetje in het bos? ;D ;D
Door Nelly
#242120
[quote="tieneke"]
Met zijn pannetje in het bos? ;D ;D
[/quote]Zie je hem al lopen? En z'n fornuisje aansteken? ;D ;D ;D
Door tieneke
#242122
[quote="Nelly"]
Zie je hem al lopen? En z'n fornuisje aansteken? ;D ;D ;D
[/quote]
Jammer dat je morgen niet komt trouwens ;)
Door Nelly
#242125
Vind het zelf ook jammer, maar moet effies beetje rustig aandoen, des te eerder ben ik beter. En wat die wolf betreft...ik heb echt beeld ;D Zie 'm op z'n tenen lopen en om zich heen kijken of er niemand is, hij loopt natuurlijk wel op z'n achterpoten, anders kan die z'n pannetje en fornuisje niet dragen ::). Volgens mij is dat fornuisje een soort van primusje, die we vroeah meenamen naar de camping 8) O jee, volgens mij slaat de koorts nu echt toe, begin te ijlen :o ;D
Door Viv
#245213
[quote="Marion"]
Wo: pens 150 gr + theelepeltje zeewier

[/quote]

zit het nog eens te lezen (inspiratie op doen voor de volgende ronde naar de slager :P) en vraag me af waar jij diezeewier koopt. Haal je die gedroogd bij de natuurwinkel?
Door Marion
#245648
[quote="Bink"]
zit het nog eens te lezen (inspiratie op doen voor de volgende ronde naar de slager :P) en vraag me af waar jij diezeewier koopt. Haal je die gedroogd bij de natuurwinkel?
[/quote]het is gedroogde zeewier inderdaad. Ik heb het gekocht op een paardenevenement, bij een kraampje. Omdat het vaak ook aan paarden wordt gegeven. Het zit in een grote ton.
Bij mijn reformwinkel hadden ze alleen van die soort slierten zeewier die niet gedroogd waren.
Ik weet niet waar de anderen het halen. Zeewier schijnt echt supergezond te zijn en veel vitamines en mineralen te bevatten!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door