Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Juultje
#240494
[quote="Juultje"]
Morgen staat er konijn op het menu! :) Voor de eerste keer, ik ben benieuwd.... In het bos rent hij er altijd achter aan.... dus ik verwacht wel dat hij het lekker zal vinden. :)


[/quote]

hahaha... hij heeft er eerst rondjes omheen gerent, toen ging hij het uitdagen.... maar eten deed hij het niet meteen.
Hij begon er aan en liet het dan weer liggen en vice versa.
Maar uiteindelijk heeft hij toch 2 bouten op vanavond.
:)
Door Eef+Stippels
#240633
Ik geef Yindra nu puppygelatinaat van primeval. Je mag het geloof ik vanaf 8 weken geven. Ik geef haar dit nu omdat bij wandor wobbler geconstateerd is en yindra een halfzusje van wandor is. Het is dus eigenlijk preventief, ik hoop dat zij geen instabiliteit onwikkelt.
Wandor krijgt ook Gelatinaat, maar dan de volwassen versie.

Ik zou het alleen geven als je hond (een verhoogde kans op) een afwijking zoals hd, artrose, wobbler etc heeft. Volgens mij is het bij gezonde honden die vers of barf krijgen niet nodig.
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op do 13 jan 2005, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lupa
#240673
volgens mij hangt dat een beetje van de ras af, bij de flatjes komt wel veel atrose in voor, daarom geef ik het
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door