Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Naica
#1922040
Hey,

Hierbij ook even ons menu neerzetten omdat het de eerste keer is en ik mogelijke aanvullingen, aanpassingen en tips zeer welkom vind.
Ook even rekening houden met het feit dat Naica een pupje van 15 weken en 5 dagen oud met een gewicht van 11.5 kg. Ze komt nu wel goed aan met haar menu maar zit nog wat te laag naar mijn zin sinds ze ziekjes is geweest.

Nu, dagelijks krijgt Naica 720 gram Carni Best natuur per dag. Dit verdeeld over 3 maaltijden.
Aanvullingen op de voeding, 2 wekelijks een rauw eitje (zonder schaal), af en toe wat gestoomde groenten en ook 2 tot 3 maal per week een natuuryochurt.

Is dit een degelijk menu?
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1922324
Prima menu!
Eieren maakt niet zoveel uit met of zonder schaal, de honden hier eten de schaal niet dus geef ik hem ook niet.

Mocht je aan afwisseling van kvv kunnen komen, dat is altijd goed!
Mits deze dan wel een natuurlijke calciumbron heeft omdat je nog een jong hondje hebt.
Door Naica
#1922766
Hoi,

Dankjewel voor de reacties!

Nou, ik moet uiteindelijk wel Josette bedanken dit dit zo'n beetje geleid heeft.
Zonder haar had ik alleen CB gegeven zonder toevoegingen maargoed.

Betreft de schaal, ik vind haar er ietwat te jong voor. Of eerder, ik ben een beetje bang dat die schaal zo scherp is dat het mogelijke schade zou kunnen aanrichten.

May Lin,

Je zegt variëren. Ik wilde hier vandaag komen vragen wanneer dat mocht. Ik zou wel voornamelijk de natuur geven maar in het weekend af en toe eens wat anders. Ik moet letten aan het gehalte van de calcium, hoe hoog moet dit zijn op deze leeftijd?
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door