Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Kaar
#154390
hallo allemaal,

Abbaio heeft net voor het eerst echt vlees op!
We zijn onze vriezer aan het leegruimen want morgen gaan we de kippennekken halen. Dus we hadden ineens een kilo kipfilet , ja wat doe je dan? Opdelen tussen ons, de katten en de hond!
Abbaio heeft net 350 gram naar binnen zitten werken. in het begin had hij echt zoiets van "wat moet ik hier in hemelsnaam mee?". Maar toen ik een stuk vast had gehouden en hij eraan kon trekken ging het ineens wel heel erg snel!
Wat een geweldige koppen kan dat best trekken zeg als hij zo lekker aan het eten is.:)
Maar euh.... waar kan ik de foto's ergens laten?
(ja, vandaag staat er hier dus voor iedereen kipfilet op het menu)
Laatst gewijzigd door Kaar op do 26 aug 2004, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#154395
Wat leuk dat hij het lekker vond.De foto's kun je volgens mij naar Sylvia of Jolly sturen.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#154455
Ziet er uit alsof ie het lekker vind ;) ;D ('k heb even op je website gekeken). Je kunt in een berichtje een foto in voegen op dezelfde manier als in je handtekening, dus [img]adresvanjefoto[/img ] maar dan zonder spatie.
Door Kaar
#154469
Hee, bedankt hihihi.
Ik wist ook niet zeker of er wel foto's geplaatst mochten worden hier.
Ojeee, ik ga even 2 leuke uitzoeken hoor, ik heb er ook al opgestuurd.
Leuk dat je op de site bent geweest. Hihi, de foto's staan wel in het album, alleen het commentaar komt er morgen pas bij :) Je hebt nu even de ruwe versie gehad hahaha, maar je zal het verschil al wel hebben geizen met de andere albums.

Hier heeft hij zoiets van "Help, wat moet ik hiermee, moet ik dit echt opeten?
Afbeelding

en toen vond hij het wel errrrug lekker.
Wat een verschil met eten zeg als je dat vergelijkt toen hij nog brokjes at.
Zo kijkt hij ook als hij van zijn ijsje geniet :)
Heerlijk om je hond echt te zien genieten van zijn eten, nooit geweten dat dat zo kon.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Kaar op do 26 aug 2004, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#154479
Kaar schreef: Ik wist ook niet zeker of er wel foto's geplaatst mochten worden hier.
Af en toe mag je hier wel 1 of 2 foto's neerzetten, maar houd er wel rekening mee dat er ook mensen zijn die via een telefoonlijn inbellen.
Wat een verschil met eten zeg als je dat vergelijkt toen hij nog brokjes at.
Heerlijk om je hond echt te zien genieten van zijn eten, nooit geweten dat dat zo kon.
Ja mooi is dat hè? Een hond die zo lekker ligt te genieten van z'n eten, dat zul je nog wel vaker zien ;) :D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#154813
[quote="Kaar"]
Hee, bedankt hihihi.
Ik wist ook niet zeker of er wel foto's geplaatst mochten worden hier.
Ojeee, ik ga even 2 leuke uitzoeken hoor, ik heb er ook al opgestuurd.
Leuk dat je op de site bent geweest. Hihi, de foto's staan wel in het album, alleen het commentaar komt er morgen pas bij :) Je hebt nu even de ruwe versie gehad hahaha, maar je zal het verschil al wel hebben geizen met de andere albums.

Hier heeft hij zoiets van "Help, wat moet ik hiermee, moet ik dit echt opeten?
Afbeelding

en toen vond hij het wel errrrug lekker.
Wat een verschil met eten zeg als je dat vergelijkt toen hij nog brokjes at.
Zo kijkt hij ook als hij van zijn ijsje geniet :)
Heerlijk om je hond echt te zien genieten van zijn eten, nooit geweten dat dat zo kon.
Afbeelding

[/quote]

volgens mij hoef ik de foto's ook niet meer te plaatsen ???
Door Eidos
#159751
Ik geniet na anderhalf jaar ook nog steeds van mn dos als ie zo lekker ligt te genieten van alle lekkere dingen ;D Tis zo fijn te zien dat ze het allemaal zo lekker vinden en het zo graag eten!! Veel beter dan je hond naar zn bak te moeten sturen en hem te bevelen zn brokken op te eten .....
Door jeanne
#159753
[quote="Eidos"]
Ik geniet na anderhalf jaar ook nog steeds van mn dos als ie zo lekker ligt te genieten van alle lekkere dingen ;D Tis zo fijn te zien dat ze het allemaal zo lekker vinden en het zo graag eten!! Veel beter dan je hond naar zn bak te moeten sturen en hem te bevelen zn brokken op te eten .....
[/quote]alleen al door het plezier wat die honden hebben in een lap vlees, daardoor zou ik al geen brokken meer willen geven, dat is gewoon misdadig, om iemand van zijn eetplezier te beroven ;) Ik moet er niet aan denken dat ze iedere dag die droge brokken met lange tanden naar binnen moeten werken, gewoon omdat ze geen keus hebben.
Ooooooooh , ik geniet hier dagelijks met de honden mee ;D heerlijk, kan ik uren naar kijken, hoewel het meestal binnen 1 minuutje op is ;D
Door Ollie
#159803
[quote="jeanne"]
[quote="Eidos"]
Ik geniet na anderhalf jaar ook nog steeds van mn dos als ie zo lekker ligt te genieten van alle lekkere dingen ;D Tis zo fijn te zien dat ze het allemaal zo lekker vinden en het zo graag eten!! Veel beter dan je hond naar zn bak te moeten sturen en hem te bevelen zn brokken op te eten .....
[/quote]alleen al door het plezier wat die honden hebben in een lap vlees, daardoor zou ik al geen brokken meer willen geven, dat is gewoon misdadig, om iemand van zijn eetplezier te beroven ;) Ik moet er niet aan denken dat ze iedere dag die droge brokken met lange tanden naar binnen moeten werken, gewoon omdat ze geen keus hebben.
Ooooooooh , ik geniet hier dagelijks met de honden mee ;D heerlijk, kan ik uren naar kijken, hoewel het meestal binnen 1 minuutje op is ;D
[/quote]

Hahahaha, ja wij hebben er maar kort plezier van, hap slok weg! :P Maar echt wel genieten hoor, om ze zo te zien smullen!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door