Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

#1072636
Heb vanmorgen een bij elkaar geraapt prutje gemaakt met: 2 kiwi`s, een banaan, 10 walnoten uit eigen tuin, gedroogde pruimen 2, honing, 3 eieren, brinta en lijnzaadolie en dat alles gepureert en overgoten met Biogarde roer :D :D  jeetje, wat ging dat erin als koek haha, ik heb me wel een stel lekkere eters, ze lusten echt alles.

En zo hard ga je ervan lopen :P ;D

Afbeelding
#1072833
ja, daar ben ik al een tijdje mee bezig...maar het lijkt wel dat je erin kunt blijven gooien :) hij is ook een slank type hond , er zit Podenco en windhond in.
Hier zie je zo`n Podenco, die is net zo  "mager "
Zelf vind ik het goed zo, hij is gezond en actief en vrolijk, niks mis mee toch?
Afbeelding
#1072864
De podenco's die ik ken zien er ook zo uit, ik denk dat je deze honden niet dik krijgt, ze zijn gewoon zo, dat is hun bouw, dus je kan er wel brinta en satinballs in gooien, maar ik denk dat ze daar niet dikker van zullen worden en het lijkt me niet gezond.
#1072879
Ja, ik ben het met je eens ;) ( heb dit m`n man laten lezen, hij zou er niet meer over meuten ) hihi
Soms helpt dat wel als iemand anders het ook zegt ;) Maar wel lief dat hij zich zorgen erom maakt, hij is helemaal gek op die hond :-* :-* :-* :-*
Hier nog een actiefoto :)
Afbeelding
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door