Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#111543
danielle1980 schreef: ok bedankt ik probeer t nog allemaal te snappen.
want als ik bij andere menu's keek die geven toch ook bijna alles op 1 dag?
vlees orgaan,groente/fruit en diversen?
Misschien wel op 1 dag...maar niet alles tegelijk in dezelfde maaltijd.
ok vanavond geef ik dan al1 groente minx met kip,(botten en vel)moet er dan ook filet bij?
en hoeveel moet ik dan aanhouden.
normaal moet ze s avonds ong 500 tot 800 gram kompleet.
Meestal zit 't kippenvlees nog aan de botten en 't vel vast...dus ik weet niet precies wat je met botten en vel bedoeld...
Wanneer het echt alleen maar KALE botten en vellen zijn....JA dan moet je er ook wel filet bij doen.
Je kan half bot, half vlees doen,en de hoeveelheid die je normaal geeft.
en hoe zit t met vis samenstellen mag ze dan zoveel?
normaal krijgt ze vis 100/200 gr als toetje.
mag ze nu dan meer?
Wanneer je alleen maar vis geeft,dan geef je OOK dezelfde hoeveelheid die je normaal als vlees of kip maaltijd geeft.
en de vlees botten orgaan groente en fruit voor minx moet ik dan met 5 keer s avonds samenstellen dus wel op de goede persentages komen al1 dan verdeeld over de week?
Sorry,maar dit gedeelte begrijp ik niet helemaal geloof ik...
Vergeet de groente en de fruit in 1 maaltijd te geven..
je kan de groentemix in grotere hoeveelheid op dezelfde dag klaarmaken en dan in bakjes invriezen,je kan dan diezelfde combinatie groentemix blijven geven totdat je weer andere maakt.
Je kan ook de groentemix 'n dag overslaan en alleen 'n halve kip als maaltijd geven...
Je hoeft echt niet elke dag met je calculator klaar te staan om alles precies uit te rekenen.
Geef je vandaag wat meer? Prima! Dan geef je morgen gewoon wat minder!
Wanneer ze bij mij b.v met 't week-end wat later hun
RMB of misschien 'n halve lamskop krijgen...dan geef ik ze s'avonds niks meer.
KISS...KeepItSimpleStupid.

Barfplaats wordt gesponsord door