Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Antonia
#1027827
[quote="Buran en Co"]
Bedankt, zal ik dan zeker doen! Het is mijn eerste Ier, en een heel ander soort hond dan mijn twee andere honden qua karakter en opvoeden dus ik zal misschien best tegen het een en ander aan gaan lopen. Ook andere dingen dan voeding, waarvoor dit forum dus eigenlijk niet geschikt is. Zou ik je dan eens mogen mailen?

Groetjes,
Barbara
[/quote]

Ja hoor, je mag op het forum, via een pb of via de mail aankloppen.
Door Buran en Co
#1027923
Super, bedankt!

Ga ik gelijk ff gebruik van maken. Mijn oudjes sliepen boven maar met de komst van Buran slapen ze alle drie beneden, ook beter voor hun maar ik mis ze erg.....  :'(

Anyway, we hebben een bench omdat we ook best gesteld zijn op onze inrichting (mijn vriend zeker.... :)) en als hij alleen is (wel samen met de andere honden) moet hij leren in de bench te kunnen met het deurtje dicht. We hebben ongeveer een week beneden met het geslapen op het logeerbed, eerst met hem los, daarna in de bench met deurtje dicht, ging prima. Op een gegeven moment zijn we weer boven gaan slapen (vorige week zaterdag) en na een beetje gepiep ging dat eigenlijk heel erg goed. Sliep gewoon door tot half acht volgende dag, of later. Tot de nacht van afgelopen dinsdag op woensdag. We gingen naar boven, na een paar minuten begon hij te piepen maar dat stopte niet meer, werd alleen maar erger tot hij echt hard ging blaffen. Ik naar beneden en voor de zekerheid met hem naar buiten (we waren net uit geweest) maar hij begon gelijk te spelen. Terug in de bench, weer naar boven, zelfde verhaal. Tegen beter weten in maar met het hoofd bij de buren toch weer naar beneden, boos toegesproken, weer naar boven. Zoals verwacht geen verbetering en toen hebben we het logeerbed maar weer naar beneden verplaatst  :-[ en nu slaap ik al weer twee nachten beneden..... ::) De afgelopen nachten heb ik hem buiten de bench gelaten met tuindeur open voor het geval. Wat ik vergeten ben te vertellen: de dinsdag heeft hij een wormenkuur gehad, weet niet of dat ermee te maken gehad kan hebben. Op zich vind ik het beneden slapen wel gezellig maar kan nooit de bedoeling zijn!  :)
Vannacht wou ik hem maar weer eens proberen in de bench te leggen, met mij dus beneden en dan over een paar nachten weer naar boven proberen. Heb jij nog tips/adviezen hierover? Mijn andere honden hebben als jonge pups gewoon boven geslapen maar dat is met hem geen optie, wil hem geen trap laten lopen. De fokker waarschuwde al dat dit ras goed misbruik van je medelijden kan maken dus ik wil het wel zo goed mogelijk aanpakken maar de buren zijn al niet zo blij met ons dus daar probeer ik ook een beetje rekening mee te houden......  :-\


Ik hoor het graag van je, alvast bedankt!

Groetjes,
Barbara
Door Antonia
#1028786
Omdat deze vraag helemaal off topic is en niets met een menu te maken heeft lijkt me dit niet de plek om reageren. Dat ga ik doen via een persoonlijk bericht, oké?
Door bionda
#1033544
;) Nogmaals allemaal heel erg bedankt! Ik heb heel veel aan jullie suggesties en ga er naartoe werken om begin september te beginnen! Ben ook lid geworden van het NRV forum, om daar ook eens mijn licht op te steken. Ben er nog niet 100% over uit wat mij meer trekt!  ???
Wel heel leuk om te lezen dat er meer Ieren zijn, zowel hier als op het NRV forum!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door