Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#923268
Als ik naar het totaal kijk, is 2,5% dan niet erg weinig voor een hond van 7 maanden  :-\ 
Door audier
#923284
Dat zou je denken maar ze werd te dik....ze at voor 2 weken geleden nog kvv en toen ik op rauw over ging kon het wel wat minder vond ik....en ze is nog niet echt mager hoor.....kijk maar

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pike
#923290
Nee ziet er goed dunkt me  8)
soms wordt ik wel eens jaloers op die lage percentages  :-[
Door audier
#923298
Ik heb er ook nog eentje die zit wel op de 5 procent....maar ze is dan ook pas 4 maanden. Zijn verschillende percentages hier.... :)

Groetjes, Karin
Gebruikersavatar
Door pike
#923303
Die van mij zijn volwassen en eten 3,75%, ben benieuwd wat mijn toekomstige pup wel niet weg gaat werken  :-X
Door audier
#923329
Ach....kilootje vlees meer of minder... :P

Wanneer komt hij/zij?
Gebruikersavatar
Door pike
#923359
Het moet een hij worden en hij moet nog geboren worden! Dat moet zo'n beetje rond half maart gebeuren en dan nog 8 weekjes wachten  :)
Door audier
#923368
Oh dat is nog lang wachten dus....nou succes ermee en ik lees het hier wel als hij er is :) :)

Groetjes, Karin
Door audier
#923843
Nou ze eten hier met z'n tweeen vanaf maandag dus ook groente...s ochtends krijgen ze hun vlees of orgaan en daar roeren we de groente doorheen. S avonds krijgen ze de rmb's.
De eerste dag keken ze van dat ga je niet menen dat we dat op moeten eten hè!!! Maar toch maar met lange tanden naar binnen gewerkt....dagen daarna gewoon hap slik weg.....
Dus....yes...ze eten hier ook groente!!!! :thumbup:

Groetjes, Karin
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door