Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#154389
Mijn koekjes zijn nu al veel beter als het 1e brouwsel.Ik heb er hart doorgedaan. Ze vinden gretig aftrek. Nu zit de volgende lading in de oven. Ik heb de smaak te pakken (niet dat ik ze nu zelf eet) Hart hoef ik niet. ;D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#154950
[quote="danielle1980"]
uh en hoevaak geven jullie die koekjes dan op een dag?

[/quote]


Tja,Als je ze niet invriest kan je ze niet zo lang bewaren.Dus geef ik er 1 als tussendoortje en als beloning en als lekker hapje en als "zomaar" Ik ben bang als ik ze invries dat ze taai worden . ;D :D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#155199
Nu zitten de koekjes met runder gehakt in de oven.Ik ben benieuwt.Wat zal dit weer opleveren.De vorige met hart waren een groot succes. :D :D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#155205
[quote="Unique"]
Nu zitten de koekjes met runder gehakt in de oven.Ik ben benieuwt.Wat zal dit weer opleveren.De vorige met hart waren een groot succes. :D :D
[/quote]

;D Pas maar op, straks kun je jouw honden rollen ;) ;D
Door danja
#166511
Heb je koekjes gebakken maar ze lusten het niet. Ver met andere dingen proberen. Het is juist een leuk recept. Maar ja als ik hond zou zijn?

Groetjes Anneke :)
Door Truus
#166561
[quote="danja"]
Heb je koekjes gebakken maar ze lusten het niet. Ver met andere dingen proberen. Het is juist een leuk recept. Maar ja als ik hond zou zijn?

Groetjes Anneke :)
[/quote]
Dat is nou toch jammer Anneke :-\ Jammer dat Timo miet in de buurt is want die lust ALLES :P ;D
Door Jacqueline74
#169482
[quote="oebaya"]

Dat boekje heb ik ook en je krijgt er van die leuke vormpjes bij in het model van botjes.
Nadeel van het boekje is wel, dat er veel ingrediënten in staan waar je hier moeilijk aan kunt komen, zoals maismeel b.v. of melasse.
gr.
Nicolette
[/quote]

Welk boekje en waar koop je dit boekje dan? ???
Door Joan
#169701
[quote="JaDi74"]
[quote="oebaya"]

Dat boekje heb ik ook en je krijgt er van die leuke vormpjes bij in het model van botjes.
Nadeel van het boekje is wel, dat er veel ingrediënten in staan waar je hier moeilijk aan kunt komen, zoals maismeel b.v. of melasse.
gr.
Nicolette
[/quote]

Welk boekje en waar koop je dit boekje dan? ???
[/quote]

Ja! Ben ik ook erg benieuwd naar....

Overigens zou elke, zichzelf respecterende Toko gewoon maismeel moeten verkopen hoor!
Ik haal daar altijd de grove voor mijn Pan-ba-ti pannenkoekjes en de fijne voor maisbrood! Njummie! :D
Door Peet
#170130
Ik maak mijn hondekoekjes vaak met lamshart. De honden vinden dat zalig en het bjkomend voordeel is: als het bakt in de oven ruikt je keuken naar lamsbout......(heb al meerdere vrienden / buren / enz aan de deur gehad die zeiden: mmmmm....lamsbout, jullie gaan smullen vanavond!! 8) ;D)...
Door Marion
#176192
Ik weet niet of deze vraag mooi op deze topic aansluit..... maar vroeg me af of iemand nog een tip heeft voor een feestelijke maar vooral lekkere honden verjaardags taart ;D
Ik heb wel wat recepten in het engels gevonden maar mijn engels is niet goed genoeg om daar iets van te bakken (letterlijk en figuurlijk) :P
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door