Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Red_Hunter
#893536
Hierbij het menu voor twee weken voor mijn rakkers.
Ze eten twee keer per dag, 's morgens KVV en 's avonds BARF.

Flynn:
ma.
300 gr energique 100gr rodi
300 gr parelhoen 100 gr eendenhart

di.
300 gr energique 100 gr carnibest
300 gr kwartels  100 gr groentemix

wo.
300 gr energique 100 gr carnibest
300 gr lamssnippers  75 gr groente 50 gr yoghurt

do.
300 gr energique 100gr carnibest
300 gr kipkarkas  100 gr runderpens

vr.
300 gr energique 100 gr carnibest
300 gr kwartels  100 gr groente

za.
300 gr energique  100 gr rodi
300 gr rundkopvlees  100 gr groente

zo.
300 gr energique  100 gr rodi
300 gr konijnkarkas  100 gr lamslever 1 ei

Ireen krijgt hetzelfde maar dan ipv 300 gr van alles 200 gr

De week daarop worden de lamssnippers vervangen door sardientjes en het konijn door eendkarkas en het eendenhart door lamshart en de lamslever door rundernier.

Dan krijgen ze nog visoliecapsules en een paar keer in de week zeewier over het eten.

Groetjes Trudie
Door Lizzy
#893553
Ziet er goed uit! Je hebt zoveel lekkere afwisselende vleessoorten in je menu dat ik alsmaar denk "waarom zou ze niet 100% zelf gaan samenstellen"?  ;D
Door Red_Hunter
#893579
Ja ik weet het, maar dit is de tweede stap, ik moet mijn mannetje elke keer overtuigen.
Hij heeft moeite om barf te geven. Ik had nu beloofd dat ik altijd het avond eten zou geven en daarom kon ik dit gaan doen.
De eerste stap was dat ik alleen barf gaf op de dagen dat ik thuis was, nu is het al elke dag dus we gaan vooruit.
Hij is al zover dat hij twee dagen barf geeft, maar dan zorg ik wel dat hij iets kan geven waar niet aan gehakt hoeft te worden. Hij geeft dus de kwartels en als ik weer eendennekken heb, ook de eendennekken.

Ik moet zelf ook nog wennen aan het inslaan van alles, het is wel een gereken hoor.
We kijken wel hoe lang het nog duurt voor de volgende stap komt.

Groetjes Trudie
Laatst gewijzigd door Red_Hunter op za 12 jan 2008, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#893587
[quote="Red_Hunter"]
Ja ik weet het, maar dit is de tweede stap, ik moet mijn mannetje elke keer overtuigen.
Hij heeft moeite om barf te geven. Ik had nu beloofd dat ik altijd het avond eten zou geven en daarom kon ik dit gaan doen.
De eerste stap was dat ik alleen barf gaf op de dagen dat ik thuis was, nu is het al elke dag dus we gaan vooruit.
Hij is al zover dat hij twee dagen barf geeft, maar dan zorg ik wel dat hij iets kan geven waar niet aan gehakt hoeft te worden. Hij geeft dus de kwartels en als ik weer eendennekken heb, ook de eendennekken.

Ik moet zelf ook nog wennen aan het inslaan van alles, het is wel een gereken hoor.
We kijken wel hoe lang het nog duurt voor de volgende stap komt.

Groetjes Trudie
[/quote]

Ik snap het. Nou, rustig aan zou ik zeggen want wat ze nu allemaal eten is super!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door