Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door alies2
#93804
Gefeliciteerd! Ik ben geen rekenwonder, laat dat met liefde aan anderen over maar je hond heeft lekker gegeten en zeer gevarieerd.
Alies
Door alies2
#93812
[quote="Alma"]
[quote="Ollie"]
Vlakbij Assen, Oooh dan woon je ook niet zover bij mij vandaan. Ik woon in Oosterwolde! ;D
[/quote]

Hé leuk :D, ik woon in Annen, dat is dan idd niet zo ver van elkaar!!
[/quote]
We kunnen wel eens een noordelijke barf-ontmoeting organiseren, er zitten ook nog barfers in Bourtange en Exloërveen, en ik woon in Emmen.
Alies
Door @lma
#93829
[quote="alies2"]
[quote="Alma"]
[quote="Ollie"]
Vlakbij Assen, Oooh dan woon je ook niet zover bij mij vandaan. Ik woon in Oosterwolde! ;D
[/quote]

Hé leuk :D, ik woon in Annen, dat is dan idd niet zo ver van elkaar!!
[/quote]
We kunnen wel eens een noordelijke barf-ontmoeting organiseren, er zitten ook nog barfers in Bourtange en Exloërveen, en ik woon in Emmen.
Alies
[/quote]

lijkt me erg leuk :D!
Door yalla
#93894
Wij zijn hier van de ene op de andere dag overgestapt van brokken naar vers vlees en barfen dus zo half-om-half een dagje in de week.
Door @lma
#94018
en dat gaat ook goed? ik moet wel even zeggen dat hij nu vannacht een aantal plasjes in de bijkeuken heeft gedaan ??? terwijl hij dat sinds de kvv niet meer deed. drinken ze na een zelf geknutselde maaltijd meer ??
anders moet ik dat in het vervolg maar verschuiven naar tussen de middag
Gebruikersavatar
Door Nitus
#94057
Als mijn honden botten mogen kluiven hebben ze daarna altijd erge dorst, en drinken ze het liefst een emmer water leeg. Ik zet al het water minstens een uur weg. Ik weet niet of jij je hond na je zelf samengestelde maaltje een bot hebt gegeven? Zo ja, dan heb je kans dat zodra hij daarvoor de kans kreeg heel veel is gaan drinken. Je zou hem in dat geval beter overdag die maaltijd kunnen geven. Een andere verklaring voor die plasjes kan ik zo gauw niet bedenken.
Door Lizzy
#94062
[quote="Alma"]
en dat gaat ook goed? ik moet wel even zeggen dat hij nu vannacht een aantal plasjes in de bijkeuken heeft gedaan ??? terwijl hij dat sinds de kvv niet meer deed. drinken ze na een zelf geknutselde maaltijd meer ??
anders moet ik dat in het vervolg maar verschuiven naar tussen de middag
[/quote]Het ligt eraan wat je hem gegeven hebt.
Door @lma
#94322
[quote="Lizzy"]
[quote="Alma"]
en dat gaat ook goed? ik moet wel even zeggen dat hij nu vannacht een aantal plasjes in de bijkeuken heeft gedaan ??? terwijl hij dat sinds de kvv niet meer deed. drinken ze na een zelf geknutselde maaltijd meer ??
anders moet ik dat in het vervolg maar verschuiven naar tussen de middag
[/quote]Het ligt eraan wat je hem gegeven hebt.

kip, een groentemix van bietjes, wortels, broccoli, andijvie, knoflook en wat huttenkäse, geen bot

[/quote]
Door Lizzy
#95053
[quote="Alma"]
[quote="Lizzy"]
[quote="Alma"]
en dat gaat ook goed? ik moet wel even zeggen dat hij nu vannacht een aantal plasjes in de bijkeuken heeft gedaan ??? terwijl hij dat sinds de kvv niet meer deed. drinken ze na een zelf geknutselde maaltijd meer ??
anders moet ik dat in het vervolg maar verschuiven naar tussen de middag
[/quote]Het ligt eraan wat je hem gegeven hebt.

kip, een groentemix van bietjes, wortels, broccoli, andijvie, knoflook en wat huttenkäse, geen bot

[/quote]
[/quote]
Nee, dit lijkt me nooit de oorzaak van de plasjes! Even in de gaten houden, misschien is het blaasontsteking.
Door @lma
#95097
[quote="Lizzy"]
[quote
Nee, dit lijkt me nooit de oorzaak van de plasjes! Even in de gaten houden, misschien is het blaasontsteking.
[/quote]


oké bedankt, ik houd het in de gaten...... :) :)
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door