Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
#798167
[quote="cindy1986"]
Probleem is dat Rakker met brokken zelf weleens een dag niet at, maar nu ze op KVV en Barf zit, wordt ze helemaal gek rond etenstijd. Kiera is altijd al overenthousiast geweest rond etenstijd. Soms begint ze om 16:00 uur al (ze krijgen om 17:30 uur eten). Mijn moeder geeft ze meestal eten, en die wordt dan dus gek van Kiera. 's Ochtends bij het opstaan rennen ze ook alleen maar heen en weer tot ze eten hebben. Denk eigenlijk niet dat het gaat lukken om ze één keer per dag eten te geven :s
En dan zou ik dat 's avonds willen doen, maar ik doe dan juist altijd de grote wandeling. Dat is dan weer niet handig met een volle maag.
Haha, doe ik ook vaak met Kiera ;) Ga ik trainen net voor ze eten krijgt, doet ze alles hartstikke goed en snel! :) Vroeger was ze bang voor de auto, heb ik haar in de auto gevoerd  8)

[/quote]

Hoezo? Doen ze zelf de koelkast open ofzo?
Ik snap wel dat je het moeilijk hebt als ze lopen te drammen en zeuren maar je hoeft ze toch niet hun zin te geven? Gewoon ff doorzetten, als je niet toegeeft slijt de gewoonte best wel snel.
Als ze hier gaan drammen en ik er genoeg van heb gaan ze ff in de hondenkamer met de deur dicht. Heb ik er geen last van.
Door cindy1986
#798383
[quote="Minna"]
Snap je nu waarom ik nooit op vaste tijden voer..? Denk dat als ze hier elke dag om 18.00 uur een bakkie krijgen, ze om 15.00 beginnen te jengelen.. ;D
[/quote]

Ze hebben eergisteren tot 19:15 uur moeten wachten, en gisteren tot 19:00 uur. Ga ze straks dus op verschillende tijden eten geven 's avonds. Ene keer om 17:00 uur, andere keer om 21:00 uur. Kan ik misschien ook eens met Kiera wandelen voor etenstijd (nu loopt ze dan niet zelf mee).
Door cindy1986
#798385
[quote="Kruimel"]
Hoezo? Doen ze zelf de koelkast open ofzo?
Ik snap wel dat je het moeilijk hebt als ze lopen te drammen en zeuren maar je hoeft ze toch niet hun zin te geven? Gewoon ff doorzetten, als je niet toegeeft slijt de gewoonte best wel snel.
Als ze hier gaan drammen en ik er genoeg van heb gaan ze ff in de hondenkamer met de deur dicht. Heb ik er geen last van.
[/quote]

O, het gaat vast wel lukken hoor. Maar dan zijn we een paar dagen verder en is Kiera alleen nog maar in de garage geweest. Ik ga eerst de voertijden wat wisselend maken en dan proberen misschien naar 1 keer per dag te gaan. Moet eerst eens bekijken of daar echt veel voordelen aan zitten.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door