Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door kemal
#773508
hoi mijn boef is  nu 5 maanden mag zij ook van dat rauwevlees hebben dacht altijd dat kippen botten slecht waren :P :D


groetjes kemal en thea
Door tieneke
#773510
[quote="kemal"]
hoi mijn boef is  nu 5 maanden mag zij ook van dat rauwevlees hebben dacht altijd dat kippen botten slecht waren :P :D


groetjes kemal en thea
[/quote]
Je zit in ieder geval op het juiste forum met 4633 leden waarvan er nog niet 1 is overleden aan de gevolgen na het eten van kippenbotten   ;)
Door Nonique
#778359
Ik geloof dat we deze ook nog niet gehad hebben  ;D

Voor de echte barfers....
waar smulplezier

Afbeelding

Afbeelding

;D die moest toch ook even op de foto  ;D
Door pallas
#778463
[quote="Nonique"]
[center]


Ik geloof dat we deze ook nog niet gehad hebben  ;D

Voor de echte barfers....
waar smulplezier

Afbeelding



[/quote]

vooral dat tongetjes zo naar buiten :P ;D

Ík heb er ook nog eentje in de vriezer , hakken doe ik niet dus Nox krijgt hem in één keer ;)
Door jeanie
#778498
Hahahaha Nonique zie ik mijn 2 witte ook voorbij komen, door haar zijn mijn honden ook overgegaan op barfen en ze vinden het toch heerlijk, ik ben er inmidels ook wat meer aan gewend, in het begin stond ik vreselijk te gruwelen ervan.
Door Nonique
#779009
[quote="kemal"]
hoi mijn boef is  nu 5 maanden mag zij ook van dat rauwevlees hebben dacht altijd dat kippen botten slecht waren :P :D


groetjes kemal en thea
[/quote]

En of je boevenvrouwke rauw mag hebben.
Wel breek (met een hakbijltje) ik bij Dark altijd kleinere botjes zoals van gevogelte of klein wild (konijnen).
Kippennekken hoef je niet te bewerken, die mogen ze met alle gemak 'heel' doorslikken als ze eventueel nog wat te gulzig of schrokkerig zijn in het begin.

voorbeeldje  ;)
Afbeelding

Sorry dat ik pas zo laat reageerde  :-[  ;)
Laatst gewijzigd door Nonique op vr 15 jun 2007, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanie
#779148
tja dat was dan echt een lachwekkende foto geweest zeg, maar na zijn zwempartijtje was hij weer mooi wit  ;D
Door pakkie
#807801
Hé Monique, leuk om alle drie je kanjers eens op de foto te zien.
Die van mij eten geen rauw vlees. Ze willen het alleen verwerkt, dus krijgen ze vers vlees. Ik heb ze verwend, ik geef het toe.
Maar als ik jou foto's zie... Misschien probeer ik het nog eens.
Door Nonique
#808420
[quote="pakkie"]
Hé Monique, leuk om alle drie je kanjers eens op de foto te zien.
Die van mij eten geen rauw vlees. Ze willen het alleen verwerkt, dus krijgen ze vers vlees. Ik heb ze verwend, ik geef het toe.
Maar als ik jou foto's zie... Misschien probeer ik het nog eens.
[/quote]

Hee Pakkie, jij ook hier  :)
Joh, je moet het echt eens proberen - ze smullen van een heerlijk stukkie knaagwerk  :D Goed voor de tandjes, kaak en bijtspieren  :bigwink:
Door pakkie
#809383
Ja ik ben ook hier. Al een aardig poosje, alleen ben ik hier meer de stille genieter.

Ik heb bij mijn boeffies al van alles geprobeert om ze te verleiden tot het eten van rauw.  Maar ze weigeren steevast.
Vers vlees eten ze dus wel, daar ben ik al heel blij mee. Botten vinden ze het einde, als het gerookt is. Vis, jawel, sardientjes uit blik. Kip?? Heerlijk, mits gekookt... Ik vind het maar raar, maar ik meng en mix, ze trappen er niet in.
Pens eten ze dan wel weer... onbewerkt.

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zo happig ben om ze dan maar een week geen eten te geven om ze zo aan het eten te krijgen. We trainen viermaal per week IPO en ik vind dat ze elke dag alles binnen moeten krijgen wat ze zoal nodig hebben.
Ze zijn trouwens wel verzot op ijsbergsla ;D
Door pakkie
#809513
[quote="202spots"]
Ik denk niet dat het 'n week zal duren voordat ze wat gaan eten hoor! ;)
1 dag het eten weg halen is meestal genoeg om te laten weten dat ze niks anders krijgen.
Ik zou in ieder geval de gerookte botten in de vuilnisbak gooien
en de ijsbergsla zelf opeten. ;)
[/quote]

Ik vrees dat mijn honden een uitzondering op de regel zijn. 1 Dag eten laten overlaten slaan doet hen geen rauw eten. 2 Dagen ook niet. Langer durfde ik het niet aan. Vers vlees is toch ookal aardig op de goede weg?? Af en toe een ei erbij, tweemaal per week vuile pens. De konijnenbouten heb ik maar aan een vriendin gegeven die haar honden rauw voert. :)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#809605
[quote="Kruimel"]
Een hond kan gerust een week zonder eten zonder dat hij daar echt last van krijgt hoor.
[/quote]

Precies! En dat ze er ook nog bij moeten werken is alleen maar extra gunstig, want des te eerder hebben ze honger en gaan ze overstag.  ;)
Stan was ook niet zo gemakkelijk te overtuigen in het begin. Maar toen hij eenmaal 'om' was vrat hij ook alles ook. Hij heeft het ook best lang volgehouden, maar aangezien hij rustig 2 weken niet eet als de teven loops zijn en daar niet bepaald sloom onder is (was het maar waar  :-X), zag ik die paar dagen niet als een probleem.

Wel leuk trouwens dat je nu een iets minder 'stille genieter' bent. Ik heb je overigens ook nooit als stil ervaren!  ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door