Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

#652601
Hierbij mijn weekmenu, heb er best lang aan gezeten. Vandaag is het vlees bezorgd, ik vraag me af hoe ik dat in stukken moet gaan hakken  :D

Willen jullie kijken of mijn menu geschikt is en in hoeverre ik het kan verbeteren? Alvast bedankt!

Franse Bulldog Belle
7 maanden oud
9 kilo
Uitgaande van 4% lichaamsgewicht

Per dag: 360 gram
Per week 2520 gram

Maandag:
180 gram kippennek
80 gram geitenvlees
100 gram groente

Dinsdag
180 gram eendenvleugel
100 gram runderlever
1 ei

Woensdag
180 gram geitenrib
100 gram lamshart
80 gram geitenvlees

Donderdag
180 gram eendkarkas
90 gram runderhart
90 gram groente

Vrijdag
180 gram lamsrib
90 gram runderpens
100 gram groente

Zaterdag
180 gram zalmkop
100 gram kipfilet
80 gram huttenkase

Zondag
180 gram eendennek
90 gram runderstrot
90 gram groente
#652732
[quote="Lizzy"]
Hier valt niks aan te verbeteren! Ziet er gewoon super goed uit. Nu is het een kwestie van beginnen en bekijken hoe je hond het er op doet!
[/quote]

Jeee, het is gelukt  :D
Al het vlees heb ik gisteren binnengekregen, netjes in zakjes, maar wel grote hompen voor Belle hihi. Hoe doen jullie het met in porties maken? Ik zit er bv aan te denken om het vlees voor elke dag in een zakje te doen en dan de dag erop te schrijven, en dan weer in de vriezer, zodat je het zo kan ontdooien. Die zalmkop he, ik denk niet dat het me gaat lukken (psychisch   ;)) om die te hakken. Ik werd al lichtelijk hysterisch toen mijn vriend er voor de grap mee voor m'n gezicht ging zwaaien.

edit: Ik denk dat ik ook nog wel vaak kom vragen welk stuk vlees ik nou in mn handen heb, want niet alles kon ik herkennen :)
Laatst gewijzigd door Dazwa84 op do 26 okt 2006, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door