Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nitus
#559527
[quote="Edwin en Brenda"]
Nou, een 'gewoon' visje (haring oid) zal nog gaan, maar zo'n kop... Nou misschien van de zomer, als ze lekker bij mijn ouders buiten kan eten.

Eieren krijgt ze zowiezo (sowieso?) al regelmatig, en groenten/fruitmix wou ik morgen gaan maken. Heb al een blender, keukenmachine etc. geregeld.
[/quote]

Als ik mijn honden niet buiten te eten kon geven gaf ik ook geen zalmkop hoor! Vind de honden zelf na zo'n maaltje al behoorlijk stinken :-X (gaan jullie nog maar fijn even buiten spelen :P ;D)

Succes met de mixjes! :)
Door Twiz
#559535
[quote="Edwin en Brenda"]
Geit heb ik nog niet, maar ik ben van plan om op korte termijn richting Islam Center te gaan, en dan wat aan te schaffen.

En kipkarkas is volgens mij een vleesbot.


[/quote]

Bij Islam center kun je behalve geit ook eend, lam, kalfs en rund kopen............als je toch dat pokke eind gaat rijden.

Mill is misschien ook wel goed te doen.......pakweg 45 kilometer van Arnhem, die heeft weer het één en ander van hert en struis.

Succes
Door EdwinK
#559565
Dank voor de tip.

Helaas zit ik zonder vervoer, maar omdat ik familie heb in R'dam, is het makkelijker om eventjes die kant op te gaan en dan gelijk beide te doen Nu alleen nog proberen om het bevroren mee te nemen van R'dam naar Arnhem.
Laatst gewijzigd door EdwinK op ma 29 mei 2006, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door EdwinK
#559609
[quote="Lizzy"]

Ben benieuwd wat je morgen gaan mixen! Neem geen ui en geen prei voor je mixje, niet te veel kool hoor!


[/quote]

Qua groentes heb ik net het volgende gehaald:

Prei
Rucola
Komkommer
Sperziebonen
wortels
Bleekselderij
witlof
Door Lizzy
#559610
[quote="Edwin en Brenda"]
Qua groentes heb ik net het volgende gehaald:

Prei
Rucola
Komkommer
Sperziebonen
wortels
Bleekselderij
witlof

[/quote]

Ehhh, dat wordt vanavond zelf prei eten Edwin ;D! Hondjes mogen geen prei... De rest is prima! Alleen moet je over de sperzieboontjes even de kook halen.
Door EdwinK
#559633
Nou, dan gaat die prei gewoon eventjes apart.

Had ik je ander berichtje maar eerder gezien (en goed gelezen, had me mooi 1,99 gescheeld.
Door EdwinK
#559975
Zo, de mix is gemaakt. Dadelijk in bakjes verdelen, en dan zal je zien dat ik veel te veel mix heb en te weinig bakjes.

Morgen zien of ik alvast aan wat spiervlees kan komen tegen een leuke prijs.
Door EdwinK
#561294
Ze eet er volgens mij lekker van, hoewel ze met sommige dingen echt wel eventjes kijkt zo van 'wat geef je me nou'.
Zoals gisteren, had ik wat runderhart over gepakt in kleine zakjes, en gaf er een paar stukjes die overbleven.
Door EdwinK
#636510
(eventjes een oud topic nieuw leven in blazen)

*blaast*

Kom net terug van de slagerij, hebben tegenwoordig ook runderhart in de verkoop. 3,25 per kilo Is dat een beetje normale prijs?

Verder is nu de Duck uit het menu verdwenen, dus eerdaags eens een nieuw menu zien uit te vogelen.
Door Lizzy
#637418
[quote="Edwin en Brenda"]
(eventjes een oud topic nieuw leven in blazen)

*blaast*

Kom net terug van de slagerij, hebben tegenwoordig ook runderhart in de verkoop. 3,25 per kilo Is dat een beetje normale prijs?

Verder is nu de Duck uit het menu verdwenen, dus eerdaags eens een nieuw menu zien uit te vogelen.
[/quote]

Nou, goedkoop is het niet hoor.... Maar ja, bij de AH is het nOg duurder, dus als je moet kiezen: koop je beter dit. Toch zou ik zeker proberen, als ik jou was, goedkoper te scoren!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door