Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door dunja
#554113
Wat je met de vis kan doen is, het vlees vd vis voeren uit de hand, als ze daar een paar hapjes van op heeft hetzelfde en dan met een stukje graat erbij. Weer even later een stukje vel erbij, en dan steeds grotere stukken gegeven. Zo heb ik het bij Dunja ook gedaan. Want zij moest ook niets vd vis hebben toen ik het zo gaf aan haar. Toen ik het haar uit de hand in stukjes ging voeren wou ze het wel. Zo heb ik het een paar keer moeten doen. En nu geef ik het in 2 stukken.

Gr oetjes
Door Dinah
#554154
'k Heb haar eerst de vis in z'n geheel gegeven, toen speelde ze er alleen eventjes mee. Nadien had ik hem in stukjes gegeven, maar ze lekte hem alleen eventjes af. Dan deed ik hem in nog kleinere stukjes, graatjes eruit (maar met vel), en gaf ik hem haar zo. Ze nam hem wel aan, maar liet hem terug vallen. Volgende keer direct eens proberen zonder vel en graatjes, en dan stukjes geven. Maar 'k ga wel tot na haar loopsheid wachten.
Ze weet er veel van deze keer, toch meer dan de vorige en eerste keer. 't Is net een luie hond, zit hier al de hele dag te mokken.

Nu alleen nog een plaatsje vinden waar ik pens en zo kan kopen. Zal niet zo eenvoudig zijn, vrees ik. Islamitische slagers heb je hier niet zo veel... Maar Nederland is hier niet zooo ver van, 'k zal beter bij jullie zoeken!
Door tieneke
#554369
;D[quote="Dinah"]

En verder, goed nieuws! 'k Heb m'n vriend overtuigd om full-time te gaan barfen! Heb me net aan 't rekenen gezet, en morgen beginnen we écht goed aan! Hoi hoi hoi!
[/quote]
Was deze topic toch nog ergens goed voor ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door