Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Jolly
#3075
kan natuurlijk ook, dat hij iets tegen een bepaalde plant of boom heeft, want ze hebben ook goed door de struiken gerend.
Door Eidos
#3076
Jeps dat kan ook...  :-/ maar dat is wat lastiger om te ontdekken... welke plant dan.. ik persoonlijk denk dat het komt door dat stuk water waar dat draadje voor gespannen stond net dat bord erin verboden te zwemmen.... sommige stukken zand waren daar echt groen grijs... Maar ja dat is bijna niet te achterhalen.
Door Jolly
#3077
welke plant? humm denk denk zou het zo snel niet weten, misschien gekke vraag maar is Dosje ook erg gevoelig alsd je hem aait, dat hij dan meteen mee gaat krabben met zijn achter poot bedoel ik dan?

Ik vraag dit omdat een dagopvang hond (oud duitse herder teef Jane) ook vaak van die krab en bijt sessies heeft en ook zeer snel reaggeert als je haar dus aait dan gaat ze mee staan krabben met haar achtrepoot.
Ze is dus zeer gevoelig op de huid en ze hebben al diverse brokken voeders geprobeert en ook heeft ze al diverse antibiotica kuern gehad, maar op vers vlees overgaan nee dat wil ze niet. >:(
Ik ga het haar toch nog een keer vragen en geef dan meteen een pond bibi mee, dan kan ze het proberen.
Ik ben echt van mening dat het die hond zo super goed zou doen. Maar ik dwaal heel erg off topic sorry Bar
Door Eidos
#3078
Hehehehe geeft niet hoor Jolly ;)  :-*.. Ik vind het helemaal niet erg dat we off topic zijn ;)... wat lizzy ervan vind is een andere vraag ;).

Maar om even op je vraag terug te komen. Ja eidos gaat ook gelijk "meekrabben" als je aan hem friemelt. Dit was bijna over, maar na de wandeling kwam het gelijk weer terug. Of het aan het water heeft gelegen, of misschien toch komt omdat hij zolang met een dikke natte vacht heeft gelopen, of door de planten... tja ik weet het niet. Wel weet ik dat na mijn wasbeurt met de tea tree shampoo ( van tasman ) en de borageolie wat ik nu 1 keer per dag door zijn voer doe het wel minder word. Ik zou de eigenaar/ eigenaren van jane zeker aanraden op vers over te gaan ( dat raad ik elke honde en katteneigenaren aan maar oke ;) )... want eidos is er echt heel erg door opgeknapt! Anders had ik nu echt met een hond gezeten die zo kaal als een knikkertje was en onder de bijt- en krabplekken had gezeten. Mn mopje is er een stuk vrolijker en gezonder door geworden. Laat haar anders dit bericht maar lezen!! Ik meen het serieus... eidos is echt opgeknapt ... alleen nu even een kleine terugslag... maar dat gaat ook weer over en gaat nu al een stuk beter!!

Liefs barbara
Door Jolly
#3079
tja ik heb ze al zo vaak over vers vlees verteld en voorgesteld, maar het is telkens nee nee nee nee en nog een nee, dus bij hun is het praten tegen dovemans oren, ze (jane)heeft zelfs een tijdlang op vegetarische brokken van Yarrah gestaan. Wilde ze niet eten echt irri, zat ze elke keer maar te snaaien bij Chasey's bak die natuurlijk helemaal leeg gelikt was. gelukkig heeft ze die nu niet meer, maar het is nog steds een meut met eten.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door