Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

#529269
Yep, dit is een superflitsend forum, je hebt je vraag nog niet bedacht of er zijn 10 antwoorden ;D ;D ;D

Lamskop is geen spiervlees maar RMB dus vleesbot, met in verhouding tot spiervlees veel bot, en nog redelijk wat orgaan (hersens en tong). Zo heel klein zijn die koppe trouwens niet hoor, tis nog een hele kluif voor de hondjes! Het kan handig zijn als de slager ze voor je in 2en zaagt.
#529295
[quote="Kruimel"]
Yep, dit is een superflitsend forum, je hebt je vraag nog niet bedacht of er zijn 10 antwoorden ;D ;D ;D

Lamskop is geen spiervlees maar RMB dus vleesbot, met in verhouding tot spiervlees veel bot, en nog redelijk wat orgaan (hersens en tong). Zo heel klein zijn die koppe trouwens niet hoor, tis nog een hele kluif voor de hondjes! Het kan handig zijn als de slager ze voor je in 2en zaagt.
[/quote]

O dat het een hele kluif is geloof ik direct, maar dat is natuurlijk ook juist leuk voor ze en om te zien :D ben erg benieuwd in ieder geval. deze week zal de bestelling denk ik wel binnen zijn. en dan nog even 10 dagen invriezen en dan ertegen aan :D, alleen even hopen dat alles in de vriezer kan

Nou de vriezer is net geleverd 4 grote laden en 1 grote klep, dus dat zit wel goed, dus heb nu bij elkaar 6 grote laden en 1 kleiner vakje,n dus kom maar op met het vlees :P:P
Laatst gewijzigd door reneetje op wo 12 apr 2006, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
#529420
[quote="roefus"]
Ehhh....lamskoppen zijn volgens mij maar heel klein.
Denk dat het voornamelijk uit bot bestaat, met slechts een heel klein beetje vlees eraan.
[/quote]

Ik vind de Lamskoppen ook niet zo klein hoor... :-\
Afbeelding
en hier zit ook weinig of geen echt"vlees" aan, maar zoals eerder geschreven...wanneer he de tong,hersenen en ogen geeft,dan zit er in ieder geval iets anders bij dan alleen de bot van de kop.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door