Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Sylvi@
#503530
Ze krijgen per dag per hond 500 gram te eten, de porties zijn dus 250 gram per keer.
Percentages staan erbij, nou schiet er maar op

Er zou meer afwisseling in mogen zitten, maar ik heb het menu gemaakt aan de hand van de dingen die ik zeker weten kan krijgen. Ik heb nu bv ook nog lamsribben en lamsnek liggen, dus dat krijgen ze dus ook, net als kalfsbotten (maar die zijn kaal, dus die neem ik niet weer ).


Afbeelding
Door Lizzy
#503574
Je percentages zijn prima. Als ik het goed heb, tel ik 5 verschillende diersoorten. Slecht kan ik dat niet noemen hoor. Wat houdt 'spiervlees' trouwens in? Eten je honden 's avonds alleen groentemix, met niks erdoor?
Door Sylvi@
#503651
Groentmix moet ik nog maken :P en ik denk dat ik het dan door wat vlees meng samen met een eitje en eventueel wat yoghurt.

Spiervlees en ook kopvlees zijn van AHV bij gebrek aan iets anders :-\ dus is gemalen en 100% zeker weet je niet wat het is, ik blijf zoeken naar 'beter' vlees, maar om te beginnen krijgen ze dus dit. Kan ik ondertussen verder zoeken.
Door Hilje
#505466
He Silvia!

Jij ook hier! We komen elkaar ook overal tegen he?!
Waar koop jij deze spullen? Ik kan aan pens komen en ook wel kopvlees en spiervlees en zo...
maar als jij een goed adres hebt wat niet te duur is dan hoor ik dat graag natuurlijk!
Misschien is het voor vanuit Hardenberg ook goed te doen?!

Groetjes Hilje en Rimpel
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door