Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door jeanne
#467020
[quote="Bullekes"]
volgens mij meot ik ook maar eens naar die markt van jullie wanneer is die???
[/quote]op vrijdag ochtend.
maar hebben ze dat in venray niet dan?
Door Lizzy
#467034
[quote="Bullekes"]


Oke effe weer wat aangepast dit krijgen ze pas over anderhalve maand ofzo als ze goed gewend zijn maar ben dus flink voorruit aan denken ook omdat ik een kleine diepvries erbij wil en per la een vleessoort wil plaatsen anders word ik helemaal maf heb nu alles door elkaar ben kwartier aan zoeken wat is dit of dit ???
Zou iemadn weer willen berekenen

OCHTEND
Maandag Struisvogel (200 gram)
Dinsdag Smuldier Kip (200 gram)+ Groente (50 Gram)
Woensdag Orgaanvlees(200 gram)
Donderdag Hertvlees (200 gram) + Groente (50 Gram)
Vrijdag Rundvlees (200 gram)
Zaterdag Smuldier Kip (200 gram)+ Groente (50 gram)
Zondag Orgaanvlees(200 gram)


DE AVOND:
Maandag Orgaanvlees (300 Gram)
Dinsdag Lamsrib.(300 Gram)
Woensdag Kippenvleugels(300 Gram)
Donderdag Vis + Yoghurt(300 Gram)
Vrijdag Lamsrib(300 Gram)
Zaterdag ...................(300 Gram)
Zondag Drumstick (300 Gram)


Heb nu nog 1 vakje over op zaterdag avond volgens mij heb ik genoeg vleesbot er tussen zitten misschien zelfs weer teveel........
Weet nog niet zeker of ik aan lamsrib kan komen maar ga mijn best doen :)

Wat denken jullie :)


[/quote]

Allereerst wil ik even zeggen dat je een prima afwisseling van vleessoorten hebt! Ik neem aan dat orgaanvlees dingen betreft als pens, hart, lever?

Heb ik ook de percentages even voor je uitgerekend.

Vleesbot: 53,7%
Vlees: 20,9%
Orgaanvlees: 20,9%
Groente: 4,5%

Als ik jou was dan zou ik op zaterdag vlees geven. Geen orgaanvlees want ik vind dat je daar al maximaal van geeft. En ook geen vleesbot want dat geef je (zoals je al dacht) ook genoeg. Maar goed, ziet er dus verder heel goed uit!!
Door Bullekes
#467053
Oke dan ben helemaal tevreden nu...Ben alleen nog aan twijfelen of ik twee keer lamsrib geef zag net dat ze bij de marokkaan achter bij ons in brukske 6.50 de kilo kosten :o.... maar ja de rest is best goede koop het vlees dus 1 keer wat duurder is niet zo erg ;D

BEdankt lizzy mijn hondjes zullen tevreden zijn
Door Bullekes
#467058
[quote="jeanne"]
op vrijdag ochtend.
maar hebben ze dat in venray niet dan?

[/quote]

Heb ze toevallig afgelopen maandag gehaald hier op de markt.... VInd de man alleen niet echt behulpzaam dus baal er van....
Door Bullekes
#467061
[quote="Lizzy"]
Ik neem aan dat orgaanvlees dingen betreft als pens, hart, lever?

[/quote]

Jep, hart, pens, boekmaag, nieren, lever en tong sommige van kip en andere dingen van rund
Door jeanne
#467609
[quote="Bullekes"]
Heb ze toevallig afgelopen maandag gehaald hier op de markt.... VInd de man alleen niet echt behulpzaam dus baal er van....
[/quote]hoezo dat dan?
hier ligt het gewoon kant en klaar in bakjes van 500 gram. (of was het 250?)
Door Bullekes
#467896
[quote="jeanne"]
hoezo dat dan?
hier ligt het gewoon kant en klaar in bakjes van 500 gram. (of was het 250?)
[/quote]


400 gram zei hij. Nou ja 400 gram met bakje dus er zat minder in >:(. Als ik wat vraag over het vlees krijg ik zo'n rare reatie ook toen ik vroeg over kippennekken...
Nee dat verkopen we niet hij lachte er zelfs bij alsof ik een dom blondje was die wat vroeg grrrr >:(
Door jeanne
#467963
[quote="Bullekes"]
400 gram zei hij. Nou ja 400 gram met bakje dus er zat minder in >:(. Als ik wat vraag over het vlees krijg ik zo'n rare reatie ook toen ik vroeg over kippennekken...
Nee dat verkopen we niet hij lachte er zelfs bij alsof ik een dom blondje was die wat vroeg grrrr >:(
[/quote]ben benieuwd of we het over dezelfde hebben.
ik weet zo snel niet meer hoe de poelier bij ons op de markt heet. ik ga vrijdag wel even kijken ;)
Door Bullekes
#486239
het menu is beetje ingekelderd :( Geen hert meer... te krijgen gelukkig heb ik nog wel wat struis kunnen bemachtigen ... En smulider word binnenkort kippengehakt van slager waarschijnlijk :)

Verder kan ik niet echt aan spiervlees zoals: gietenvlees of lamsvlees komen of het is heeeeeeeeeeeel duur. Ook de groenten gaan eruit en daar voor komen 1 theelepeltje per dag gemalen kiemplantjes die ik zelf kweek op mijn vesterbank :)
Door roefus
#486740
[quote="Bullekes"]
lamsnekken en lamsrib :)
[/quote]

hee Jolan, wil je dan geen geitenribben?
die schijnen goed-bevleesd te zijn.
en ik kan ze vrijdag voor je meebrengen, zijn geeneens duur.
Door jeanne
#486750
[quote="roefus"]
hee Jolan, wil je dan geen geitenribben?
die schijnen goed-bevleesd te zijn.
en ik kan ze vrijdag voor je meebrengen, zijn geeneens duur.
[/quote]ik heet geen Jolan, maar ik wil ze wel ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door