Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door maximus
#442448
Vandaag naar de markt geweest. Ik ga vanaf nu 1-2 dagen barfen om Max alvast te laten wennen voor de vakantie :P. Ik deed wel eens een barfdag tussendoor (normaal krijgt hij KVV - Duck) maar tijdens de vakantie in Frankrijk willen we alleen zelf samenstellen en niet ineens overgaan op brokken (want inmiddels is ook het thuisfront tegen het geven van brokken aan Max ;) ). Omdat het in Frankrijk een waar barfersparadijs is blijkbaar, gaan we vanaf nu laten wennen. Dit heb ik vandaag in de groetenmix gedaan:

- sperziebonen (net de kook erover)
- wortel
- peterselie
- bietjes
- tomaat
- komkommer
- courgette
- tauge
- spruitjes
- chinese kool
- knoflook
- beetje yoghurt
- beetje olijfolie

En Max heeft echt staan smullen!!! (hij mocht alvast een beetje proeven ;) ;D ) Morgen krijgt hij dit met lamsrib en rundvlees dus dan likt hij helemaal zijn pootjes erbij af :P
Door richard
#442449
Culinair hoogstandje....! Kijk maar uit, voor je het weet sta je in de Michelin Gids.

richard
Door maximus
#442450
[quote="richard"]
Culinair hoogstandje....! Kijk maar uit, voor je het weet sta je in de Michelin Gids.

richard
[/quote]
als dat eens zou kunnen ;)
Door richard
#442457
Wij zijn frequent naar Frankrijk op vakantie geweest met onze honden en inderdaad is het daar Barfers Paradise. Allerlei soorten verse vis, orgaan en vleessoorten (met en zonder bot), gevogelte en noem het maar op. Allemaal gewoon in de supermarkt. Enige nadeel; abnormaal duur!! Wij nemen dus gewoon Bibi mee tegenwoordig.

richard
Door maximus
#442513
[quote="richard"]
Wij zijn frequent naar Frankrijk op vakantie geweest met onze honden en inderdaad is het daar Barfers Paradise. Allerlei soorten verse vis, orgaan en vleessoorten (met en zonder bot), gevogelte en noem het maar op. Allemaal gewoon in de supermarkt. Enige nadeel; abnormaal duur!! Wij nemen dus gewoon Bibi mee tegenwoordig.

richard
[/quote] is het zo ontzettend duur ja? Ik wist dat niet, waar moet ik dan aan denken? Ik heb niet de mogelijkheid om Duck mee te nemen dus dat houdt op helaas en ik dacht nog: misschien naturediet :-[maar daar heb ik gelijk vanaf gezien toen ik gisteren als proef een beetje aan Max gaf, wat een vieze zooi zeg.... BLEHHHH :-X
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door