Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Filou
#433311
ja, daar heb ik ook aan gedacht, maar daar hebben we noch de plaats, noch het geld voor. Ik moet het doen met de middelen die ik heb he. ;)
Door Borke
#433804
[quote="Filou"]
ja, daar heb ik ook aan gedacht, maar daar hebben we noch de plaats, noch het geld voor. Ik moet het doen met de middelen die ik heb he. ;)
[/quote]
Je bent in ieder geval begonnen, de rest komt vanzelf wel. Je wordt er steeds handiger in, zo is het ons allemaal vergaan.
Door Doedels
#437255
[quote="Filou"]
Ma: 100gr kalkoenlever
200gr kippevleugels

Di: 250gr kipkarkas
200gr groentenmix
1 ei

Woe: 100gr kalkoenlever
100gr groentenmix

Do: 200gr kipkarkas
200gr groentenmix

Vrij: 100gr kalkoenlever
200gr kippevleugels
1 ei, 2 eetlepels yoghurt

Za: 200gr kipkarkas
200gr groentenmix

Zo: vastendag


Commentaar is welkom ;)
[/quote]Het valt mij op dat je nogal veel lever geeft. Denk ook eens aan niertjes, pens, hart, testikels e.d.
Door Lizzy
#437358
[quote="tieneke"]
En verder alleen kip :-\
[/quote]

Inmiddels heeft ze haar menu al een heel eind aangepast. Zie dit topic: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=17222

(even voor de begripvorming: ze woont in Turkije en ik dacht dat Turkije wel het Mekka voor barfende hondjes zou zijn, maar dat is dus niet het geval.... Vlees en vleesbotten en orgaanvlees is dus hartstikke duur).
Door Borke
#437408
[quote="Lizzy"](even voor de begripvorming: ze woont in Turkije en ik dacht dat Turkije wel het Mekka voor barfende hondjes zou zijn, maar dat is dus niet het geval.... Vlees en vleesbotten en orgaanvlees is dus hartstikke duur).
[/quote]
Ach.... waarom kunnen wij in NL bij de Islamitische slagers zo goed aan dit soort zaken komen... moet wel zijn omdat hun Turkse klanten er naar vragen, maar de Nederlanders niet en dan blijven ze ermee zitten... totdat al die vers-voerders het voor de hond willen kopen ;D
Ik denk dat in Frankrijk orgaanvlees ook duurder is, omdat de Fransen het zelf eten!
Door Filou
#440830
[quote="Lizzy"]
Inmiddels heeft ze haar menu al een heel eind aangepast. Zie dit topic: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=17222

(even voor de begripvorming: ze woont in Turkije en ik dacht dat Turkije wel het Mekka voor barfende hondjes zou zijn, maar dat is dus niet het geval.... Vlees en vleesbotten en orgaanvlees is dus hartstikke duur).
[/quote]

Bedankt Lizzy :D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door