Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Jeannette
#3356839
Eindelijk is het dan echt gelukt en betaalbaar menu samen te stellen. Ik heb hier in de buurt(Zwitserland) een adresje waar ik mijn vleesbot kan halen, de rest heb ik afgelopen week meegenomen uit nl, van het ic in rotterdam.

Het vleesbot wat ik hier haal is wisselend. Laatst had ik kalf en nu ligt er lam en hert in de vriezer.
Verder is de vriezer momenteel gevuld met kalf, lam,geit, gans, rund. Dat komt nog kip en vis bij. Qua verschillende soorten zit ik niet slecht vind ik.

Gemiddeld voer ik zo'n 500 gr per dag, 6 dagen krijgen ze 250 gr vleesbot, 4 dagen 250 gr spiervlees en 3 dagen orgaanvlees. 1 dag krijgen ze ipv vleesbot, vis, zalmkop/sardientjes etc.
Groenteprutje is afhankelijk van wat ik voor mezelf haal.

Ik heb ook 2 huiden van herten gekregen, ik ben an dat ik dit ook kan voeren, waar valt door dan onder?

Ik twijfel nog of ik ze en dag wil laten vasten
Door Lizzy
#3356841
Jeannette schreef:Eindelijk is het dan echt gelukt en betaalbaar menu samen te stellen. Ik heb hier in de buurt(Zwitserland) een adresje waar ik mijn vleesbot kan halen, de rest heb ik afgelopen week meegenomen uit nl, van het ic in rotterdam.

Het vleesbot wat ik hier haal is wisselend. Laatst had ik kalf en nu ligt er lam en hert in de vriezer.
Verder is de vriezer momenteel gevuld met kalf, lam,geit, gans, rund. Dat komt nog kip en vis bij. Qua verschillende soorten zit ik niet slecht vind ik.

Gemiddeld voer ik zo'n 500 gr per dag, 6 dagen krijgen ze 250 gr vleesbot, 4 dagen 250 gr spiervlees en 3 dagen orgaanvlees. 1 dag krijgen ze ipv vleesbot, vis, zalmkop/sardientjes etc.
Groenteprutje is afhankelijk van wat ik voor mezelf haal.

Ik heb ook 2 huiden van herten gekregen, ik ben an dat ik dit ook kan voeren, waar valt door dan onder?

Ik twijfel nog of ik ze en dag wil laten vasten
Huid is officieel onderdeel van orgaan. Maar daar zou ik het niet toe laten behoren. Ik vind het eigenlijk nergens onder vallen :g:. Ik zou het beschouwen als extraatje. Snack. Kauw ding. Als er erg veel haar op zit, zou ik je wel willen adviseren niet gelijk een groot stuk te geven. Ik heb hier af en toe kophuid met haar erop en als ik daar teveel van geef krijgen ze problemen met de ontlasting eruit werken.
Gebruikersavatar
Door Jeannette
#3356843
Dank! Er zit een aardige vacht op inderdaad, ik zal eens een foto maken. Het ligt in de vriezer, maar ik moet ze er sowieso nog eens uithalen om kleiner te snijden/ knippen
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door