Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door romila
#365381
's ochtends groentemix met wat tonijn en huttekase er door, 's avonds eerst wat kippelevertjes met daarna voor ieder een kippebout. Lambiek barfte alsof hij nog nooit anders heeft gedaan, alleen had hij op een gegeven moment een sliert gekauwd vlees van zo'n 40 cm binnen hangen en dacht het bot er maar gewoon achteraan door te slikken...Ik was net op tijd om de hele sliert er weer ff uit te trekken en te zorgen dat de botjes gekauwd naar binnen gingen! ;D
Miepje wist er ook wel weg mee en kauwde gelukkig goed. Ze vond het echt om te smullen! Romme stond er maar een beetje aan te likken zo van wat moet ik hier nou weer mee beginnen... maar toen ik de poot ff vast hield en hem hielp met trekken en plukken ging het veel beter.

Vandaag hadden ze bij gebrek aan wat anders hetzelfde menuutje. Lambiek deed het keurig maar ik ging toch steeds ff checken of hij niet weer zo'n sliert binnen had hangen... Miepie was lekker aan het peuzelen en Romme begon weer met likken maar bedacht toen dat het jasje (=vel) eerst uit moest ;D
Toen de rest maar weer ff vast gehouden voor hem en dat ging heel goed!
Miepie wilde ik ook gaan helpen maar daardoor wilde ze het in 1 keer doorslikken :o gelukkig liet ze het toch los en ze had eigenlijk alleen nog een dikke knobbel bot met wat vlees over. Dat dus ook ff vast gehouden zodat ik zeker wist dat ze het niet in zn geheel door zou slikken...(von ze nie zo leuk dat ik dat deed zei ze....met haar oogjes!Echt zo'n blik van: "dat kan ik echt zelf wel hoor!!! >:( "
Laatst gewijzigd door romila op za 06 aug 2005, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#365423
Ha, leuk dat het zo goed gaat met het barfen! Lekker smullen voor de dikneuzen ;D ;D Wat een feest is dat als ze zo lekker staan te knagen he :D
Door romila
#365499
Ja echt wel genieten! Vind het nog wel erg spannend allemaal met die botten maar dat went nog wel denk ik. Moet er ook 3 tegelijk in de gaten houden...das ook een uitdaging. Maar gelukkig eten ze in 3 verschillende tempo's ;D

Weer een extra reden om de schoenpoets extra dik te smeren...wie weet helpt het! Heb me voorgenomen om maandag in mn pauze ff langs te gaan (als het niet te druk is met honden halen...)
Laatst gewijzigd door romila op za 06 aug 2005, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door