Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Janita Bleeker
#3185935
Kalfsstaarten, lamsribben, geitensnipperrs, kipkk, kalkoendijvlees, kalfsgehakt, eendennek, parelhoenkk, reeribben, ganzefilet, ganzepoten, hertenvlees, zwanenvlees, fazantkk, paardenvlees.
Dit is vanaf morgen in huis .
Verder krijgt ze lamsorgaanmix (zelf gemaakt) en zelfgemaakte groenteprutje, rauw biologisch eitje met schaal en een theelepel kokosolie en schapenvet.
Rauwe vette vis is ze geen fan van maar heb van de week schattige kleine sardientjes gekocht, hier werd ze wel enthousiast van maar moeten eerst in de vriezer. ....toch?
Gebruikersavatar
Door judith vd
#3186260
Nou, dat ziet er smakelijk uit! 13 verschillende vleessoorten in de gauwigheid geteld. Niet verkeerd! Wissel je ook je orgaanmix nog een beetje af?
#3186276
Hallo Judith. Ik zal me eerst maar eens voorstellen want dat heb ik volgens mij nog niet gedaan.
Ik ben Janita en onze hond heet Diba. Zij is een Beierse Bergzweet Hond mix van die in april 4 jaar wordt. Toen wij haar kregen was ze 14 maanden en kreeg nat voer te eten. Ze had vaak last van jeuk en ook regelmatig hotspots. Op aanraden van vrienden overgestapt op kvv van Lotgering en sinds afgelopen augustus gestart met Barfen tot grote vreugde van Diba :D en ze heeft nooit meer jeuk of hotspots. .
Wat betreft de lamslong orgaanmix, deze geef ik omdat er moeilijk aan lamsvlees was te komen en ze op deze manier toch ook lam binnen kreeg. Was toen nog niet erg bekend met de lijntjes van barfplaats.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door