Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door miik
#3133164
[quote="TomsBorders"]
Ik ben niet echt bekend in Zuid Holland (kom eigenlijk van Eindhoven) maar zijn er nog mooie losloop gebieden in Delft?
[/quote]

Ja, je kan hier echt alle kanten op ! Delftse Hout heeft nu blauwalg, maar een aantal andere hebben meer stromend water uit de polder en dat blijft gewoon schoon. We kunnen wel een keer afspreken ;)
Door Ramses1
#3134786
[quote="TomsBorders"]
Ik heb het menu iets aangepast naar Orgaan dagen en Spiervlees dagen en wat is ze aan het smullen, ze vind het echt geweldig en daar ben ik blij om. Zalmkop vind ze ook heerlijk dus zalmkop zaterdag (ZZ) houden we erin. Daarnaast nemen we alle beginnersbotten een beetje mee door de week.
Ik begin ook wat meer feeling te krijgen voor het samenstellen en heb een mooie messenset erbij (ja ik ben dol op messen lol). En ik ben naar de 3,5 % gegaan en hoop dat dat voldoende voor haar is.

Dit is voor het eerst ook dat ze alles eet en niet van haar voederbak wegloopt als er een betere impuls te vinden is (en dat was snel, ook al gebeurde er vrij weinig om haar heen). Zelfs de lever en groente gaan met plezier weg dus ben erg blij dat ik eindelijk de overstap heb durven maken!

Hoi Miik,
Dank voor de welkom, ik woon in Den Haag ja, aan de kant van Rijswijk. Kaya komt uit Hoofddorp (http://bordercolliesnl.com/Puppy%20pagina.htm).
Leuke borders zo te zien op je siggy, lopen ze wel eens in het Elsenburgerbos toevallig?
[/quote]

Kaya zag er afgelopen zaterdag geweldig uit en 3,5 % lijkt me prima voor haar.
Fijn dat ze nu zo smult van haar eten en fijn dat jij er ook zoveel plezier aan beleeft.
Door TomsBorders
#3135427
Hey Jess,

Had je de foto's met owen doorgekregen via de mail? Was leuk met die 2.
Ik denk dat 3,5% idd ook passend is en dat gaat er meestal ook goed in. Langzaam wordt ik er wel goed in denk ik zo, nog een beetje anatomische feeling krijgen ;)
Zie je snel!
Door Ramses1
#3137288
[quote="TomsBorders"]
Hey Jess,

Had je de foto's met owen doorgekregen via de mail? Was leuk met die 2.
Ik denk dat 3,5% idd ook passend is en dat gaat er meestal ook goed in. Langzaam wordt ik er wel goed in denk ik zo, nog een beetje anatomische feeling krijgen ;)
Zie je snel!
[/quote]

Lees het nu pas en nee geen foto's gevonden in mijn mail.
By the way : Ze was een toppertje vandaag!
Door TomsBorders
#3138686
[quote="Ramses1"]
Lees het nu pas en nee geen foto's gevonden in mijn mail.
By the way : Ze was een toppertje vandaag!
[/quote]

Ok, ik had een mail via barfplaats gestuurd maar is denk ik niet gelukt/door gekomen.
Ze was een echte pittige dame maar toen ze wat moe was ging het een stuk beter ja, nu ik nog haha. Weet nu wat meer wat me te wachten staat met de schapen erbij enzo haha!
Ben er donderdag weer in ieder geval.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door