Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door [email protected]
#2927634
Hallo ik ben bob en heb een ammstaff van 6 maand ik wil graag beginnen met barf en vroeg me af of jullie me kunnen helpen met wat samen te stellen en evebtueel goedkope adresjes weten ik woon in veendam dus regio groningen en drenthe is voor mij te doen alvast bedankt mvg
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2927697
Het is de bedoeling dat je weet wat je waarom voert, dus een menu voor jouw hond samenstellen, zal je zelf moeten doen. Dan kan je immers aanpassingen in het menu maken.
Alle info is op het forum te vinden, dus lezen, lezen, lezen  :D Wanneer je een menu hebt samengesteld kan je deze in dit forumonderdeel laten ''nakijken''

Hou forumonderdeel ''vraag en aanbod'' goed in de gaten voor leuke prijsjes voor vlees. En daar vind je ook een ''sticky'' met á la carte; daar vind je op provincie verkooppunten.

Veel leesplezier, enne; welkom op BP  :)
Door Parelridder
#2930977
[quote="[email protected]"]
Hallo ik ben bob en heb een ammstaff van 6 maand ik wil graag beginnen met barf en vroeg me af of jullie me kunnen helpen met wat samen te stellen en evebtueel goedkope adresjes weten ik woon in veendam dus regio groningen en drenthe is voor mij te doen alvast bedankt mvg
[/quote]Lees voor je begint http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 326.0.html Daar vind je alle benodigde info waarmee je een goed menu kunt samen stellen. Het lijkt veel en misschien ook ingewikkeld, maar als je er rustig voor gaat zitten, valt het in de werkelijkheid waarschijnlijk erg mee. Maar kom je ergens niet uit, gewoon vragen!!
Als je een plan hebt (welke diersoorten je wilt geven en welke percentages spiervlees, karkas, orgaan..) kun je dat hier plaatsen en zullen er vast leden zijn die met je mee denken, of het zo al helemaal super is of dat er misschien nog tips of aanvullingen zijn.
Degomeat levert aan huis en de prijs/kwaliteit is m.i. prima!! In 'verzamelplaats' kun je mogelijk mensen vinden met wie je mee kunt bestellen.
Heel veel plezier met de zelf samengestelde maaltijden straks!!!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door