Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#2826211
[quote="Kaio"]
Ja bij Maci komt het door zijn allergien en is idd ook een opgefokt standje als er mee getraind wordt, maakt niet uit wat. Hij kan bijv. Ook veel trucjes zoals die newf uit het doggydance filmpje, bij hem is het dan wel allemaal met vooruitspoelknop x32 of zelfs x64 qua snelheid  ::) Ik moet met hem ook zeer uitkijken dat ie niet door het lint gaat zeg maar, en zeker niet te vaak doen en rust momenten inbouwen. Jammer hij wil zo graag, maar ja te graag.
Maar als Arie in het nest al met de helft deed is het wrslijk iets wat nou eenmaal bij haar hoort, wel lastig om haar u af te laten vallen, want nog minder geven voelt idd. niet goed.  :-\
[/quote]

Heel herkenbaar met kleine beer. Ze is dol op zoeken en speuren, maar als ik dat te vaak doe (lees meer dan een keer per week) dan is ze geheel hyper, valt af en dan wordt ook haar jachtpassie weer onhoudbaar. Ze mag de komende vakantie iedere dag speuren (we gaan trainen), daar staat tegenover dat ze verder het omheinde terrein helemaal niet af mag, behoudens met de auto mee naar een stad toe.
Arie gaat morgen starten met haar eerste vaste dag, dan wordt ze ook gewogen. Ik heb voor de komende 24 dagen het menu volgens de verhoudingen van Miik gemaakt. Met mijn moe afgesproken dat ze vrijdag weer gaat wegen, is ze dan aangekomen kan ik bijsturen. Is ze gelijk of minder dan wordt ze vanaf dat moment iedere vrijdag gewogen.

Barfplaats wordt gesponsord door