Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Jenniferdemeijer
#2714109
Hallo!

Ik ga met de auto op vakantie naar Oostenrijk. Het is 8 uur rijden en we verblijven 5 nachten. Redelijk kort dus. Maar ik heb geen diepvries en dus is BARF een probleem. Wat zijn goede tips om als vervangend voer te gebruiken? Ik ben normaliter niet zo van blikvoer. Ik heb overigens maar een kleine hond van 7 kilo.

Groetjes,

Jennifer
Door Shanti en co
#2714189
Ik zou gewoon wat vlees in een koeltas meenemen en daar wat vlees(bot) kopen, voor die 5 dagen hoeft het echt niet compleet te zijn.
Wij hebben vorig jaar naar Duitsland  smuldier meegenomen in een koeltas (makkelijk te stapelen) en daar hele kippen gekocht. Dat gaan we dit jaar in Oostenrijk weer doen.
Shanti kan gelukkig 1 hele kip of een kg vleugels/poten in 1x opeten. Maar het lijkt me dat ze die ook wel kleiner verpakken en dat kun je dan wel opmaken in 2 dagen.
Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#2714244
Kvv goed inpakken in zilverfolie en kranten en dat in een koelbox.. Doen wij ook altijd als we naar Engeland gaan en dan gaat er voor 3 honden eten mee
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2714297
Weet niet of je supermarkten oid in de buurt hebt? Anders gewoon daar wat vlees halen.


Hihi ik moet voor 3 honden van 60 kg voor 14 dagen meenemen, dat gaat hem ook niet worden  :biggrin2: Heb wel iets van vriezer maar dat gaat het ook niet redden, dus het wordt een mengeling van mixen, daar wat extra vlees en bot uit supermarkt en groenten ed, en aanvulling doormiddel van gekookte worsten. De mixen nemen we mee in koelboxen, goed inpakken en pas vlak voor vertrek en dat gaat echt prima.
K9 is voor ons geen optie om te geven, 4 kg is goed voor 16 kg en kost 120 euro, das dan voor 4 dagen  :P
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 12 jul 2013, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2714358
gewoon meenemen in een koelbox , evt met wat bevroren plastic frisdrankflessen ....
gelukkig hoef je geen kilo`s mee te nemen  ;)
Door Jenniferdemeijer
#2715203
Hoi!

Ontzettend bedankt voor jullie reacties! Heel aardig en ik kan er zeker wat mee. Ik ga eens kijken naar die K9 en ook even uitzoeken wat voor supermarkten er zijn.
Het beloofd een leuke vakantie te worden! :) :)

Groeten en fijne vakantiewensen met jullie honden, Jennifer
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door