Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Quinta
#2645529
Ik wil niet blijven mopperen, maar waar is de lever gebleven? Het ziet er verder leuk uit, al ben ik niet zo enthousiast over 3 x in de week nekken voeren. Zoals je waarschijnlijk wel gelezen hebt bestaat hier twijfel over i.v.m. hoeveelheden schildklierhormoon. Waarom vervang je 1 x fazantennek niet door één of ander karkas (haas b.v.)?
Door Mandarijn
#2645766
[quote="Quinta"]
Ik wil niet blijven mopperen, maar waar is de lever gebleven? Het ziet er verder leuk uit, al ben ik niet zo enthousiast over 3 x in de week nekken voeren. Zoals je waarschijnlijk wel gelezen hebt bestaat hier twijfel over i.v.m. hoeveelheden schildklierhormoon. Waarom vervang je 1 x fazantennek niet door één of ander karkas (haas b.v.)?
[/quote]

Die is door copy-paste verdwenen. Maar ik heb de lever er weer bij gezet. Die krijgen ze samen met de konijnenbout.

Over de nekken gesproken, momenteel heb ik geen vervanger in huis voor de nekken. Maar ik ben zoekende in de omgeving voor iets anders. Zodra ik wat heb word er wat veranderd in het menu. Het is nu even van tijdelijke aard.

Barfplaats wordt gesponsord door