Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

#2527649
Hier ook niet gemaald bij onze herderpup.
1e week rustig begonnen met kippennekken en eendennekken.
En van daaruit uit gebouwd.
Heb niks plat gemept, maar pup was dan ook al wel rauw gewent en kreeg bij de fokker ookal kippennekken.
#2544057
[quote="DJ en Doerak"]
En? Hoe gaat het met het eten?? Ben me ook alvast aan het inlezen... ;)
[/quote]

Eten gaat steeds beter, maar hij had een hele slechte start. Bij fokker had hij al diarree en na 2 dagen zat ik al bij de DA, stukje bot klem voor de uitgang... arme Igor....
Sinds een week nu redelijk goede ontlasting, maar hij lijkt verkeerd te reageren op rund (diarree en jeuk).
Hij eet nu als botvlees alleen nog even eendennekken. Ik sla nog wel alles plat want het is een schrokop (slurpt zelfs zo'n platgeslagen nek in 1x naar binnen ::)).
Vanochtend zijn 1e echte goede drol! :groupwave2:
Maar vanmiddag weer spuit (kan komen door de vele (gedroogde) lekkertjes waaronder gedroogde runderlong, dus nog erg wisselend. Maar wel op de goede weg.
Afgelopen weekend woog hij 10 kilo en hij eet met gemak 1 kilo per dag (mag van Igor ook wel ietsje meer zijn :P).
Over paar dagen ga ik kipkarkassen uitproberen (fingers crossed).
#2544061
[quote="May Linn"]
Hier ook niet gemaald bij onze herderpup.
1e week rustig begonnen met kippennekken en eendennekken.
En van daaruit uit gebouwd.
Heb niks plat gemept, maar pup was dan ook al wel rauw gewent en kreeg bij de fokker ookal kippennekken.
[/quote]

Ik denk dat het toch echt wel verschil maakt wat puppemans bij de fokker heeft gegeten. Zo jammer dat Igor alleen maar brokken heeft gehad. Wordt bij een volgende pup toch wel een belangrijk selectie criterium....
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door