Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Charmaine
#2492440
Hallo mensen!
Ik ben vrij nieuw in barf, en wil dus me eigen menu gaan samen stellen!
Mijn hond heet Mowgli en is een grote voormaat hond en weeg 30 kilo, en krijg van mij dan 600 gram perdag.
willen jullie misschien jullie menu delen voor inspiratie en me advies geven wat een goedde menu is

Groetjesssss :biggrin2:
Door Limpy
#2492454
:hi: op barfplaats!

Had je deze al gezien?  http://www.barfplaats.nl/handleiding-tot-barf
Kom je ook al een eind mee als je het goed doorleest, met de barfrekenhulp kun je dan de % uitrekenen.
Zelf nadenken waarom je iets voert en in welke % en hoeveelheden werkt veel beter dan een standaard menuutje.
Daarbij, geen enkele hond of kat is hetzelfde....

Succes ermee.
Door Lizzy
#2494025
[quote="Charmaine"]
Hallo mensen!
Ik ben vrij nieuw in barf, en wil dus me eigen menu gaan samen stellen!
Mijn hond heet Mowgli en is een grote voormaat hond en weeg 30 kilo, en krijg van mij dan 600 gram perdag.
willen jullie misschien jullie menu delen voor inspiratie en me advies geven wat een goedde menu is

Groetjesssss :biggrin2:
[/quote]

Beste Charmaine,