Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Cisje
#2447212
Wauw wat super jullie hulp! Hmm wild en tam dus 2 soorten.. Dan staat er bij natuurlijk rauw voer geen gewoon vlees, wel karkassen met veel vlees. Kan ik dat dan ook daarvoor rekenen?
Door Limpy
#2447239
hun karkassen en de goedbevleesde karkassen zijn beiden tam, net als de organen.
Je zou eens kunnen navragen bij hen maar ws is hun konijnenvlees ook tam (zag er in een ander topic een foto van voorbij komen en dat was echt geen wild konijnenvlees aan de kleur te zien)
Door eelke
#2447436
Nee, 'wild' konijnenvlees is konijnenvlees...
Ik maak overigens geen verschil tussen wild en tam... ik geef voornamelijk tam, en ik weet dat hij daar tegen kan, dus geef ik ook wel wild. Andersom zou het nog kunnen dat een hond wel tegen wild kan en niet tegen tam (vanwege medicatie die de tamme krijgen etc).
Maar voornamelijk ga je tam geven nu. Alleen de voorschouders zijn wild.
#2447663
Als je konijnorgaan gaat bestellen moet je wel duidelijk aangeven welke organen je wil. Ik had konijnorgaan mix zakken besteld hart lever nier en long. Ik kreeg enkel niertjes....

Dus voor je voor een verassing komt te staan even duidelijk aangeven wat de bedoeling is.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door