Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Aurinko
#2350527
Goed nieuws, Mirza is gisteren bij de dierenarts geweest voor haar gebit en ze was gisteren al goed wakker. Vanwege het warme weer hebben we gevraagd om een extra infuus zodat ze voldoende vocht zou binnen krijgen, dat was goed omdat ze gisteren niets meer gedronken heeft.
Ze wilde ook al een beetje eten gisterenavond.

En ze is vandaag al lekker fit, heeft gegeten en gedronken en we kunnen niet eens zien dat ze gisteren onder narcose is geweest. Ze heeft nog ongeveer de helft van haar tanden waaronder een stel kiezen, dus het BARFen zal ook nog wel lukken denk ik, ik ga haar vandaag en morgen (misschien overmorgen) nog gemalen geven en dan proberen of ze wat licht kluifwerk wil, kippetje (karkasje dan hè) is een goeie om mee te proberen denk ik.

Nog een vraagje trouwens, vorige week moest ze spugen, ze had het vreselijk benauwd en toen kwam er wat dikkig slijm uit, het was 's ochtends (ze had nog niks gegeten) dus het zou van een lege maag kunnen komen.
Kan het zijn dat ze de geitenmelk niet goed verdraagt? Die heb ik niet gegeven een paar dagen en toen was er niks aan de hand.

We zijn in ieder geval heel erg opgelucht en blij dat het zo goed gaat met onze oudere jongere :biggrin2: ;)

Groetjes,
Gerry
Door Aurinko
#2350538
[quote="Lizzy"]
Nou, dit is zeker goed om te lezen! He, fijn zeg!
Ik weet niet of dat van de lege maag of van de geitenmelk komt. Ik zou het even aankijken.
[/quote]

:P een echte opluchting!
Dan probeer ik het nog even, ze had het ook wat benauwd na het eten en dat komt waarschijnlijk van een tand die ontstoken was en nu verwijderd is, dus misschien gaat het zo verder prima. Ze vind de havermout met de melk lekker en met water wil ze het niet. De groentemix waar ze ook geen fan van is meng ik nu door het vleesbot en dan eet ze het netjes op, dus dat is al mooi opgelost zo.

Nogmaals super bedankt voor je hulp, ik ben blij dat we het op deze manier aan gepakt hebben.

groetjes,
Gerry
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door