Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door crutz
#18461
week menu Ace en Damien

Dinsdag tm Donderdag
sochtends

Damien; ongeveer 150 gram brokken (Carocroc Special Power)
Ace; ongeveer 200 gram brokken (Carocroc Special Power)

savonds
Damien; ongeveer 150 gram brokken (Carocroc Special Power)
Ace; ongeveer 350 gram brokken (Carocroc Special Power)

Vrijdag
sochtends
Damien en Ace; samen 250 gram fyto-mix, soms met wat rijst erdoor als het nog niet helemaal ontdooid is (warme rijst)

savonds
Damien; 750 gram bibi natuurmix (gaat naar 500 gram vanaf komende week)
Ace; 1000 gram bibi natuurmix

Zaterdag
sochtends

Damien en Ace; samen 250 gram fyto-mix of een groenten-fruit mix met orgaanvlees

savonds
Damien; tussen de 500 en de 750 gram vlees met bot (niet erg nauwkeurig afgewogen), voornamelijk kalf, lam of geit
Ace; rond de 1000 gram vlees met bot (liever wat meer dan wat minder), ook weer kalf. lam of geit

Zondag
sochtends

NIETS, dan gaan we trainen

na de training (rond 4 uur)
Damien en Ace; fyto-mix, groente-fruit mix of een boterham (dat laatste vooral als we heel erg laat terug zijn, na half 6 of zo)

savonds
Damien; 750 gram bibi natuurmix (wordt dus vanaf komende week ook 500 gram, hij wordt nl wat dik)
Ace; 1000 gram bibi natuurmix

Maandag
sochtends

Damien en Ace; samen 250 gram fyto-mix of groente-fruit mix

savonds
Damien; ongeveer 500 gram vlees en bot, kalf, lam of geit
Ace; ongeveer 1000 gram vlees en bot, kalf lam of geit

*********************************************
de keuze voor kalf, lam of geit komt omdat Ace geen kip lust, krijg ik er echt niet in, dus dan maar ander vlees
gelukkig heb ik een slager gevonden (zie ander topic) die zo goed als alles kan leveren zonder problemen en ook nog lekker voordelig. Afgelopen zaterdag nog vlees gehaald, pens en longen voor 1 euro per kilo, geiten ribben (per halve borstkas) voor 1 euro per kilo, lamspootjes (weet niet hoeveel per kilo, maar ook niet veel) en kalfsribben voor 4,75 per kilo, zo is het dus prima te doen ;)

verder wil ik in de toekomst misschien nog wel die brokken dagen afbouwen, maar dan moeten we er thuis wel allebei achter staan en nu wil Marinus liever nog een paar brokken dagen erbij houden, dus dan maar zo, het is of 3 dagen brok en 4 dagen vers, of helemaal brok als het aan hem ligt, dus dan maar zo ;)

Wel gaat ons nieuwe meisje straks tot 4 mnd volledig op vers en dan mag ze mee gaan doen aan de brokken dagen
Door Lizzy
#19262
Hoi Carmen, het klinkt mij allemaal prima! (Ja OK, eerlijk toegeven: behalve de brokken dan ;D, maar, ik las ook dat jullie die misschien gaan afbouwen). En, ik ben stik jaloers op dat adres van jou!
Groetjes, Lizzy
Door Janet
#19290
Lizzy, dat is het adres in Rotterdam dat ik je een hele tijd geleden via de pb toestuurde.
Lamspootjes zijn iets van € 2,00 per kilo, lamsspareribs € 4,00 per kilo.
Laatst gewijzigd door Janet op do 30 okt 2003, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door crutz
#19304
[quote="Lizzy"]
Hoi Carmen, het klinkt mij allemaal prima! (Ja OK, eerlijk toegeven: behalve de brokken dan ;D, maar, ik las ook dat jullie die misschien gaan afbouwen). En, ik ben stik jaloers op dat adres van jou!
Groetjes, Lizzy
[/quote]

moet mannetje er wel achter staan, we wonen hier tenslotte nog steeds samen en het zijn ONZE honden, maar op het moment is het in elk geval beter zo (maar 3 dagen brok) dan helemaal op de brok ;)
probeer het natuurlijk wel langzaam aan door te drukken ;););)
Door Lizzy
#19306
[quote="Janet"]
Lizzy, dat is het adres in Rotterdam dat ik je een hele tijd geleden via de pb toestuurde.
Lamspootjes zijn iets van € 2,00 per kilo, lamsspareribs € 4,00 per kilo.
[/quote]Hoi Janet! Ohhh, is het die! Mmmm, ik moet even zoeken of ik het adres nog ergens heb.... Zeker de moeite waard om daar eens heen te gaan! Zou jij het adres anders nogmaals naar mij willen sturen? (Sorry!).
Groetjes, Lizzy
Door Lizzy
#19307
[quote="crutz"]
[quote="Lizzy"]
Hoi Carmen, het klinkt mij allemaal prima! (Ja OK, eerlijk toegeven: behalve de brokken dan ;D, maar, ik las ook dat jullie die misschien gaan afbouwen). En, ik ben stik jaloers op dat adres van jou!
Groetjes, Lizzy
[/quote]

moet mannetje er wel achter staan, we wonen hier tenslotte nog steeds samen en het zijn ONZE honden, maar op het moment is het in elk geval beter zo (maar 3 dagen brok) dan helemaal op de brok ;)
probeer het natuurlijk wel langzaam aan door te drukken ;););)
[/quote]Ohhh, dAt ben ik helemaal 100% met je eens! Ik vind ook dat je er samen achter moet staan! Als ik zo eens naar Leo en mij kijk, hebben we er allebei best veel werk aan hoor! In m'n eentje zou ik dit niet trekken. En, het is natuurlijk beter dan helemaal op brok. Mag ik vragen waarom hij graag brokken wil blijven voeren? Gewoon uit interesse hoor!
Groetjes, Lizzy
Door crutz
#19310
[quote="Lizzy"]
[quote="crutz"]
[quote="Lizzy"]
Hoi Carmen, het klinkt mij allemaal prima! (Ja OK, eerlijk toegeven: behalve de brokken dan ;D, maar, ik las ook dat jullie die misschien gaan afbouwen). En, ik ben stik jaloers op dat adres van jou!
Groetjes, Lizzy
[/quote]

moet mannetje er wel achter staan, we wonen hier tenslotte nog steeds samen en het zijn ONZE honden, maar op het moment is het in elk geval beter zo (maar 3 dagen brok) dan helemaal op de brok ;)
probeer het natuurlijk wel langzaam aan door te drukken ;););)
[/quote]Ohhh, dAt ben ik helemaal 100% met je eens! Ik vind ook dat je er samen achter moet staan! Als ik zo eens naar Leo en mij kijk, hebben we er allebei best veel werk aan hoor! In m'n eentje zou ik dit niet trekken. En, het is natuurlijk beter dan helemaal op brok. Mag ik vragen waarom hij graag brokken wil blijven voeren? Gewoon uit interesse hoor!
Groetjes, Lizzy
[/quote]

gemakzucht, compleet, makkelijk, schoon, voordeliger en dat terwijl hij jaren in een slagerij gewerkt heeft en helemaal niet vies is van vlees ;D

zal hem nog wel ff vragen naar de exacte reden (hij is er altijd zo onduidelijk over) en die dan hier neerzetten.
Laatst gewijzigd door crutz op do 30 okt 2003, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door