Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door fem fatale
#2249248
Oh wat fijn dat het eruit is. Klinkt alsof het nu niet zwaarder was dan een sterilisatie (of zou de darm gekneusd zijn?) dan is ze overmorgen waarschijnlijk weer de oude (dat waren mijn dames iig, al moesten ze 10 dagen binnenblijven).
Door Mevroi Kruim
#2249308
Ja, wat dingen als operaties en reguliere behandelingen betreft ben ik dik te spreken over deze da. Ik kom er al 22 jaar en ze kennen me zo langzamerhand  8) al moeten de nieuwelingen soms ff wennen  :biggrin2:
Ze is nu een beetje sipjes, pijnstiller is uitgewerkt denk ik. Maar de buik ziet er echt netjes uit en ik verwacht verder geen problemen. Alleen weer aan het eten geraken, dat wil nog wel eens lastig zijn nadat je zo'n tijd niks gegeten hebt. Maar goed, dan kunnen we altijd voorzichtig een beetje dwangvoeren.

De darm is wel wat beschadigd en geirriteerd zei de da, en de lymfeklieren in de buurt van de UFO zijn wat opgezet dus er broeide al het begin van een ontsteking. Ze heeft nu ook ab gekregen.
Door Mevroi Kruim
#2249482
tt-tjes schreef: Fijn, zo'n demolition Logi. Krijgt hij nu nog zakgeld deze week? Veel sterkte met je gnurkeltje.
Logi krijgt al tijden geen zakgeld, hij moet alles wat hij in de loop van de tijd vernield heeft terugbetalen en dat duurt nog wel ff  >:(

Miepje is aardig tierig, ze heeft de avond op schoot doorgebracht onder de deken, op schoot springen ging nog niet vlekkeloos maar ze is echt stukken beter dan gisteren. Ze heeft ook al gezellig bi Logi op schoot gelegen  :biggrin2: en klappen gehad van Eppo die vindt dat ze stinkt  :P
Nu maar ff wat eten proberen.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2249600
Wat fijn dat het ding eruit is!
Ik voel de opluchting door het scherm heen  :-*

Ik heb hier het hele huis aangepast aan de eetgewoontes van Sien. Dus geen losse eetbare dingen binnen katbereik (Sien is niet zo lenig en Ot gooit niet zo vaak dingen op de grond). Voor mij is dat wel makkelijker, want ik heb geen demonterende hond natuurlijk. En ik heb een dichte keuken waar de katten normaal uit zichzelf niet komen. Dus als ik dingetjes laat vallen, hoor ik dat gelijk en kan ik het opruimen.
Door Mevroi Kruim
#2249932
Het gaat echt goed met de kleine dame! Gisteravond heeft ze een paar lepeltjes gepureerde blikmeuk naar binnen gelebberd, en vanochtend weer, en daarstraks een paar stukjes kipfilet. Ze kwam ook in alle haast naar de eetplek gehopst en blerde als vanouds de boel bij elkaar. Veel is er nog niet in maar de goede wil is er! De wond ziet er keurig uit, met inwendige hechtingen dus geen vervelende uitstekende draadjes, ze peutert er verder ook niet aan en het is niet warm of dik. En ze is in d'r hele doen en laten gewoon weer Starri, lekker tevreden in het zonnetje, op schoot bij Logi of bij mij, ronkironki trappeltrappel.

Eetbare waren worden hier al zeer zorgvuldig opgeruimd buiten hond-en kat-bereik. Maar niet eetbare waren moeten dus ook achter slot en grendel  :P
Door conleeuw
#2250508
zo te lezen gaat het helemaal goed komen, tja, wat is eetbaar in jou opinie ..... toch heel iets anders dan wat hun vinden blijkbaar ??? ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door