Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Zaniematsu
#2260084
Hallo Nathascha,

Ik lees net je bericht..... wat vreselijk!! Wat vreselijk voor jou en Buffy! Heel veel sterkte!! Heel veel sterkte met deze ontzettend moeilijke beslissing en deze vreselijke moeilijke tijd! Het is niet te doen, maar je doet dit om verder lijden te besparen. Je weet dat je dit doet juist omdat je zo van je lieverd houd. Het gaat tegen al je gevoel voor je lieverd. Ik denk aan je!!
Door Nathascha
#2260320
Dank je Linda
Het is ook niet te doen. Je wil niet weten. Het was kwart over 3 en om half 4 moesten we bij de DA zijn. ik zei tegen mijn man 'ik ga niet, ik kan het niet. Buffy blijft hier'
Bij de Da hebben we ook nog gevraagd of er echt niet nog een andere oplossing was. Deze pijn is met niets te vergelijken. Ik kanhet ook niet omschrijven. Ik heb er wel vrede mee. Het is goed zo, maar wat doet het pijn.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2260334
Toen Sien met haar kippenpoot thuis kwam, was ze zo boos en gefrustreerd door de pijn. Ze wilde op bed springen om te rusten en dichtbij mij te zijn (mijn bed ruikt nogal naar mij natuurlijk), maar het ging helemaal niet. Ik voelde me zo verscheurd dat ik haar niet kon helpen.
Sien reageerde wel op de dope en bij haar was het zeker operabel en ook stukken minder erg.
Ik kan me er niet eens een voorstelling van maken hoe het voor jullie moet zijn geweest, je diertje zo'n pijn te hebben zien lijden  :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door