Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Erna
#311135
Whoehahahahahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahhhahahhhahahahahahahahhahahahaaaaaa

Ik rol van mijn stoel, pies in mijn broek...etc etc.........wat een bak zeg!!!!!!



Sorry Syl, maar dit is heel erg komisch.....Whahahahahhhahahhaa
Door Ine
#311146
Erna schreef: Whoehahahahahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahhhahahhhahahahahahahahhahahahaaaaaa

Ik rol van mijn stoel, pies in mijn broek...etc etc.........wat een bak zeg!!!!!!



Sorry Syl, maar dit is heel erg komisch.....Whahahahahhhahahhaa
Erna toch :-X ;D ;D ;D
Ik probeer het zo serieus mogelijk te brengen, maar mag ik nu even meedoen?

Whoehahahahahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahhhahahhhahahahahahahahhahahahaaaaaa
Whoehahahahahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahhhahahhhahahahahahahahhahahahaaaaaa
Whahahahahhhahahhaa
Whahahahahhhahahhaa
Zo, hèhè!!!! ;D ;D ;D
Door zurca
#311149
Ik vind het eigenlijk ook wel een giller ;D :-[ :-*
Door heel Nederland heen zitten er toekomstige kittenbaasjes al een week gespannen te wachten, te duimen en te hopen...En ook mensen die gewoon meeleven zitten al een week "in spanning"...En wat blijkt nu...we zijn een weekje te vroeg.. ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door